"Takže...tohle je naše roční výročí a já jsem doufala že by jste mi mohli pomoct vymyslet něco skvělýho." Řekla Ashley zatímco jsme procházeli obchoďákem v Downtownu.
"Jasně že ti pomůžeme, že jo Sam?" Řekla Jessica a otočila se na mě.
"Jo... Jasně." Zamumlala jsem.
"A myslím že bychom ti měli najít přítele..." Řekla Ashley a já se snažila protestovat, ale Jessica mě utnula.
"To by jsme měli. Co třeba Mikův nejlepší kamoš. Je milej a sexy..." Řekla a Ashley přikývla.
"Jsem si jistá že je, ale nemyslím si že jsem na to zatím připravená."
"Sam.... je to už rok. Musíš se přes to přenést." Řekla Ashley a dala mi ruku na rameno.
"Já- já si jen nemyslím že to je právě to co zatím chci..."
"Oh Sam... Čekáš na prince v zářivé zbroji až přijede a odveze tě s sebou na svém bílém koni." Řekla Jessica a já si nemohla pomoct ale musela jsem se usmát.
"Snad můžu trochu snít." zavtipkovala jsem.
"Jasně Popelko." Řekla Ashley.
"Sakra. Jdu pozdě na rande s Mikem. Musím jít"
"Bav se." Zavolala jsem na ní zatímco utíkala k autu.
Potom co Jessica odešla jsem se s Ashley ještě chvíli procházela a potom mě odvezla domů
"Sam...?" řekla Ashley ve chvíli kdy jsem vešla do svého bytu.
"Jo?" Zeptala jsem se a držela jsem napůl otevřené dveře.
"Měla by jsi vědět že ty si na stoprocent zasloužíš toho prince o kterým jsme mluvili"
"Díky, Ash." Řekla jsem a objala jí.
"Myslím to vážně. oh a ozvu se ti když budu mít problémy s přípravou výroční večeře."
"Vůbec neváhej."
"Ty víš že bych neváhala." Byly poslední slova který mi řekla než se zavřeli dveře od výtahu.
...
Ležela jsem na gauči a koukala na TV, když najednou někdo zazvonil. Vstala jsem a přemýšlela kdo by to mohl být. Moje ruka pomalu otočila klikou a zatáhla za ní a dveře se pomalu otevřely. Moje srdce se skoro zastavilo když jsem tam uviděla známou tvář.
"Ahoj Sam." Řekl hlas který mě celý rok strašil ve snech.
"Joshi." řekla jsem a cítila jsem jak se můj hlas chvěje.
ČTEŠ
UNTIL DAWN - Rok poté
FanfictionUž je to rok od té strašné události, která se přihodila sedmi přátelům na chatě v horách.