Capitolul 8

196 24 11
                                    

Mia Styles:Hey...

Harry Styles: De ce ai crede ca sunt Harry?

Mia Styles: Vreau sami cer scuze, stiu ca nu esti tu el, pana la urma de ce sar da Harry Styles drept un fan, nu face sens. Am zis aia la intamplare! Sunt confuza, obosita de atata mister. Asta nu sar fi intamplat daca tu miai spune macar numele complet! Daca miai spune macar anii tai! De unde vrei sa te cred ca esti si tu un fan? Poate esti un pedofil, un criminal, nu am cum sa stiu, pana nu te dezvalui! Is confuza, mii straniu sa vorbesc cu un necunoscut.

Lacrimile cadeau pe obraji rosi de la frig. Mam obosit cu tot misterul asta, vreau sa stiu cine e , sa il cunosc. Sunt confuza, vreau raspunsuri!

Harry Styles: Toate la timpul lor, intro buna zi o sa ma vezi si cand o sa ajunga ziua aia, te voi face cea mai fericita.

Mia Styles: Ma faci sa sufar!

Harry Styles: Abia astept sa iti simt buzele perfecte presate de ale mele, sanii presati de pieptul meu, mainele mele cercetand toate formele tale...

Ma Styles: Esti nebun, ziua aia nu o sa ajunga...nu te cunosc si miai dat dovada de a fi un pedofil!

Harry Styles: Am 21 de ani, nu sunt pedofil.

Mia Styles: Minti.

Harry Styles: Niciodata nu mint.

Mia Styles: Lasama in pace!

Mia styles is offline

Toate la timpul lor? Ma simt ca intro camera fara usi si geamuri.Doar eu si intunericul.

Capitolul asta a fost mai mare, un pic. Ce parere aveti, sa continui sau nu are sens?

Facebook  |H.S|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum