Capitolul 12

162 16 3
                                    

Mia styles: Stiu ca imi vezi mesajele, chiar atat de greu este sa imi raspunzi?

Mia styles:Of doame, ce ma fac eu cu tine? Raspunde muiere ce esti!

Hary styles: Muiere, eu?

Oh doamne a raspuns! Ce bucurie, de cand asteptam asta!Nu il pierd si de data asta.

Mia styles: Nu stii cat de fericita ma faci doar pentru ca miai raspuns, uratule!

Hrry styles: Ba stiu :)) urato.

Mia styles: Nu eram frumoasa? :)

Harry styles: Tu mereu esti frumoasa, chiar si in aceste 4 zile cat ai plans. Ma durut inima dar a trebuit.

Mia styles:Ce? Cum? Acum adica mai vazut? Nu tu ai vrut sa pleci? Cum mai vazut? Erai tot timpul cu mine?Langa mine?

Harry styles: Sti tu, am si eu informatile mele.

Mia styles:Ok, bine. Nu te presez. Nu vreau sa te pierd si de data asta. De ce ai vrut sa ma parasesti, esti nebun?

Harry styles: Niciodata nu teas parasi... de ce ai ramas asa? De ce ai reactionat asa? Sunt doar un anonim, nu?

Mia styles: Nu...

Mia styles: Esti mai mult ca un anonim...

Harry styles: Pai da.. mia zis in mesaje ca sunt un prietan si frate pentru tine...

Mia styles:Nu la asta ma refeream...laso balta!

Harry styles: Atunci?

Mia styles: Laso balta, vorbim maine, este tarziu,pa

Harry styles: O.o O-ok

Mia styles is offline

Harry styles is offline

De ce sufar? Mia raspuns si atunci de ce ma simt ciudat de fiecare data cand imi trimite un mesaj. Inima accelereaza, mainele transpir...

Heyy, iam "inpacat"! Ce ziceti de cap asta? Va placut? Vreau sa stiu parerea voastra. Vreau sa ajung mai departe cu cartea asta dar fara ajutorul vostru nu pot deci va rog votati ci comm daca va placut. Inseamna foarte mult, ma incurajati si ma faceti sa nu desist de cartea asta! Ce credeti ca va urma in capitolele urmatore?

Ps: cine vrea dedicatie?

Ly <3


Facebook  |H.S|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum