Kimileri için hayat dalından yeni koparılmış sevgi, aşk, özlem, cesaret ve umuttur. Böylesine seven bir kişi sevdiğine veya sevdiklerinin başına kötü birşey geldiği zaman en çok üzülen, biri onu kırdığı zaman fazla kırgınlık göstermeden alttan alan , her koşulda dostunun yanında olandır. Onlar için aşktan ve dostluktan bulunmamış bir kalbin anahtarı yoktur.
Ama kimileri için ise hayatın, dalından cürüyüp gitmiş bir meyveden farkı yoktur. Sevgi, aşk , cesaret, umut gibi kelimeler yer almaz haznesinde. Aksine öylesine korkak ve cesaretsiz....
Hayat ise kimilerine göre güzel, kimilerine göre çok acımasızdır.
Aslında bunların hepsi bir oyun.Çünkü hayat baştan beri bir düzmece. Bu oyunu yöneten biri var. Biz ise sadece bu oyunda yer alan bir karakteriz. Herkes oyunu kuralına göre oynar. Kimileri mutlu olurken, severken, kimileri sevmekten korkar ve mutsuz olurlar.
Ama şunu bilin ki;
Herkes bir gün mutlu olacak. Çünkü Herzaman Güneş batınca bir karanlık çöker. Çünkü o zaman ayın bize karanlık yüzünü göstermesi gerekiyordur. Ve Ay doğar, Ardından ise belli bir zaman sonra güneş tekrar yüzümüze dogar. Güneşle birlikte ise belki bazi hayatlar sona erecek ama yeni aşklar, yeni umutlar, cesaret ler, yeni dostluklar ve yeni canlar dogacak.