Bu hikayenin başlangıç bölümüdür.1.Bölüm bir sonraki sayfada başlamaktadır.Fakat bu bölümü okumazsanız hikayeyi anlayamazsınız.Bu bölüm hikayede geçecek olan 'Tahu Efsanesi' dir.
Günümüzden yaklaşık 2.000 yüzyıl önce insanların gizemli bir şekilde özel güçleri olduğu hipotenizi ortaya koyan bir bilim insanı yaptığı deneylerle bunu ortaya çıkardı ve söylenen birkaç sihirli sözle insanların olabildiğinden daha güçlü olduklarını ispatladı.Ancak böyle bir gücün kötü bir insanın eline geçmemesi için bu sırrı bir kitapta sakladı.Ölmeden önce de oğlu Tahu'ya miras olarak bu gizemli kitabı bıraktı.Tahu bu sırlı kitabın gizemini tek başına çözmeyi başarmıştı fakat ne varki bir zaafı vardı.O aşıktı.Güçlerini hep aşkı için kullanmaya başlayan Tahu özel büyülü sözlere zarar veriyordu.Bu nedenle yaklaşık iki haftalık bir süre içerisinde Tahu'nun babası her gece onun rüyalarına girerek bunu yapmaması için onu uyardı.Ancak Tahu bu uyarıları dikkate almayıp aşkı için kullanmaya devam ettiği bu kitabı elinden kaybetti ve öldü.Yüzyıllar sonra kitabı bulan biri bu efsaneyi bildiği için kitabın sırrını çözdü ve büyücü neslini ortaya çıkarmaya karar verdi.Dünyayı gelecekte ki tehlikelerden kurtarmaya gönüllü olan yedi kişi buldu ve kurduğu Özel Büyü Okulu'nda onlara kitapta ki bilgileri öğretti.Ancak tehlikeli olduğu için bu insanların 'Aşık Olma Duyusu'nu ellerinden aldı.Böylece büyüleri kullanmak daha güvenli olucaktı.Kısaca büyücüler insanlardan daha üstün bir varlıktı fakat onlardan farklı olan bir özellikleri de aşık olmamalarıydı.Her 100 yılda bir Büyü Okulu'na gönüllü 7 genç insan katılıyordu ve mezun olan genç insandan biri bir sonraki öğrenim için öğretmen oluyordu.Böylece büyücü nesli artıyordu.Ancak büyücüler kötü insanların onları öğrenmemesi için farklı bir boyutta yaşamaya karar verdiler.Büyücülerin ömrü okuldan mezun olduktan itibaren yaklaşık 200 yıldır.Günümüzde Özel Büyü Okulu, insanların bilmediği farklı bir boyutta hala büyücüleri eğitmeye devam etmektedir.
"Tahu Efsanesi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Aşk
FantasíaErina (에리나), farklı bir boyutta yaşayan ve Özel Büyü Okulu'nda okuyan büyücü bir kızdır.Mezun olup gerçek bir büyücü olabilmesi için son görevini tamamlamalıdır.Bu görev dünyadadır ve Kore'deki bir okula nakil öğrenciymiş gibi gelir.Herşey planladığ...