Siyahıma Mavi Olur Musun?

899 108 47
                                    


"Mavi gibisin her tonun güzel"....

Multi;Arasın doğum günü hediyesi..

Bölüm geç geldi biliyorum ama diyer bölümleri silip baştan yazarak yayınlıyorum.Ve bütün kurgu baştan değiştiriyorum.  Bölümün sonundaki açıklamayı lütfen okuyun....

İyi Okumalar

Hani her çocuğun en özel en önemli mutlu anları vardır. Yüzünde ufak minicik olan masum bir gülüş sergilerler. Gözleri pırıl pırıl ışıl ışıl olurya hani işte ben o anlardan birini yaşıyorum. Çünkü şuan bütün sevdiklerim yanımda ve birlikte akşam yemeği yiyorduk. Ben o herşeyden isteyen ve alınmayıncada ağlayıp zırlayan bebelerden hiç olmamıştım. Maddi durumumuz bir doktor, öğretmen maaşı olmasa da geçiniyorduk. Ben herşeyin yeri ve zamanı olduğu zaman istediğim şey alınırdı. Aman aman şaşalı olmasa da evimiz yada dublesx de olmasa da apartman dairesinde soba kurarak yaşıyorduk. O sabanın ve ailenin sevgisi sayesinden evimiz sımsıcacık oluyordu. Bugün benim doğum günümdü ve tam 9 yaşıma basmıştım. Evet ben bi ilk okul 3'çüncü sınıf öğrencesiyim. Upuzun siyah saçlarım ve çikolata renginde gözlerim vardı. Yaşıtlarıma nazaran yapılı ve uzun boylu biriyim ve sınıfın en büyüğü gibi gözüküyorum. Tabağımda son birkaç patatesi ve bir kaşık kalan pilavımıda ağızıma atıp masadan kalkıp yediğim yemek tabağını da alıp mutfağa girip bangonun üstüne koydum. Mutfaktan çıkıp odama girip yatağımın üzerine oturdum. Bağdaş kurup sırtımı yatağımın başlığına dayıyıp odamın her tarafında olan rengarenk şişirmekten artık oksijeni başka yerlerimde solumaktan canım çıktığı balonlara gülümseyerek baktım. Mavi bir balonu elime alıp sektirmeye başladım. Benim oturmamla ikiz olan kuzenlerim içeri girdi. Evet ikizler ama çift değilde tek yumurta ikizler. Biri erkek diğeri kızdı. Birbirlerine zıt kutuptular. Erkek olan ali. Siyah kıvırcık saçlı,kahverengi gözlü ve esmerdi; kız olan selin oda sarı uzun saçlı, mavi gözlü,buğday tenli bir kızdı. Hem kişilik olarak hemde fiziksel olarak ayrı dünyaların insanlarıdı onlar. Biri koyu renkler giyerken diğeri rengarenk giyinir, biri sadece sevdiği insanlara sıcakkanlı olur sevmediği ve tanımadığı insanlar soğuk,sert ve aşırı sinirli olurken diğeri ise ister tanıdık olsun yada olmasın samimi sıcak kanlı komik olabiliyor. Ulan kardeş ikiz olmalarına rağmen tuttuğu takımları bile farklı. Ali fanatik Fenarbeçeliyken selin ise koyu Galatasaraylıdı. Selin üstüne toz pembe elbise giymiş ve o uzun sarı saçlarını salık bırakmış. Ali altına lacivert bi kapri ve onun üzerine siyah bir t- short giymiş. Saçları kıvırcık olduğu için onlara şekil vermekle uğraşmamış düz doğal kendi haline bırakmış.Tek ortak yanlırı ikiside psikopat. Yani ikisi de feci bir şekilde birilerini döve bilme potansiyeli var. Selin bir sadist kız olma yolunda giden biri yani. Mesela geçenlerde iki sürtük kız yüzünden mardevinlerden itildim başımı yere çarpmam sonucunda kafam yarılmış kolumda zedelendigi için halçıya alınıp bir hafta hastanede yatmıştım. Tabi bunu duyan selin hemen kızları artık nasıl buluyorsa bir güzel dövüp uzun sarı saçlı olan kızın saçlarını yakıyor. Onunla yetinmeyip uzun tırnakları ile yüzünü çizmiş. Tamam biraz canice ama selin bana çok değer verir ve bana birşey olmasına asla dayanamaz ama vicdanlı biri olduğu için hemen su bulup kızın yanan saçlarını söndürüyor. Kızda mecbur yanan saçlarını omuzlarının biraz yukarasında kestirmek zorunda kalıyor. Alide geçen yıl benim son basketbol maçımın çıkışında kavga olmuştu. Kupayı biz kazanmıştık hakaderek ama karşı taraf "hakem tuttunuz" "hile, şike yaptınız" diye bize laf atmaya başlayınca bizim basketbol maçını izlemeye gelen bizim gibi basketbol oynayan erkek arkadaşlarımız sinirlenip onlarda laf atmaya başladı. Kaptan olduğum için kendi takımımı savunmam ve kavga etmelerini engellemeye çalışırken bir yandan da erkekleri susturmaya çalışıyordum. Karşı takımın kızları gibi basketbol oynayan erkekler araya karışınca iki takımda hem erkekleri hemde kızları ile birbirine girip kavga etmiştik. Oğlanın teki beni sert biçim de itince bende dengemi sağlayamayıp başımı merdivenlere çarpmıştım. Tabi bunu gören ali aşırı sinirlenip uçar misali çocuğa uçarak yumruk manyağı yapıp başını tutup kafasını yere çarpıp sonrada tepetakla edip çöp konteynıra attı. Ali'de selin gibi bana birşey olmasını istemez. Akrabalar yani kuzenler arasında sadece tek beni aşırı seviyorlardı kuzen olarak. Onlar hiçbir zaman beni kuzen olarak görmediler; aksine dost, arkadaş,kanka, kardeş olarak gördüler.Yani anlayacağınız hiç normal bir ailem yokmuş: tek ben normalmişim.

Siyahıma Mavi Olur Musun?(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin