Sabah erkenden kalkıp yüzümü elimi yıkayıp kahvaltı ettim. Sonra odama gidip oda' mı topladım. Siyah bir pantolon bir tişört giyip çanta mı aldım yola çıktım. Kuzenim nil ben nil 'in süt kardeşi ile birlikte dolmuş ' a bindim. Bes saniye bile sürmeden dolmuş 'ta ibo yiğit ve haydar Gil 'i gördük. Haydar ibo nun arkadası ayrıca kuzenim in süt kardeşi ' i eylem 'i haydar Seviyor ama eylem üç senedir ondan kaçıyor. Nedeni ni kimse bilmiyor. Sonra dolmuş ' tan indik ve direk mağazalara saldırdı 'm bi kaç kıyafet alıp gezmeye başladık. Haydar aradı.ve " biz lunapark 'a gitmeye karar verdik isterseniz sizde gelin dedi." Eylem nil ben kararlaştırıldı ve onların yanına gittiğimde elif aradı. Nerdesin dedi. Elif 'de bizim grupta ayrıca kuzenim 'in sevgilisi bende anlatım. Ve oraya yakınım gelebilirim dedi.ve biryere oturup onu bekledik. O hiç gelmemiş olsa daha iyi olurdu neden diyemi elif ile yiğit iki sene önce çıkmış.sonra herkez birşeye bilelim diye zorla 'dı siz binin ben binmek istemiyorum dedim yiğit kolum'dan tutup trene bindirdikten, sonra yanıma geldi ve bana ne olduğunu söyler misin dedi bende senin eski sevgilin geldi neden benim yanıma geldin dedim. Ve trende n hızlıca indim yiğit yanıma geldi anlıyorum beni seviyorsun ama ben seni sevmiyorum dedim. Hava karar'maya başladığı için eve dönmeye karar verip eve geldim yatağa uzanıp sadece ağladım. Annem geldi gözümün yaşını silip "nehir senin birşey in var anlat dedi."yok anne birşeyin dedim. Sonra hava almak için annemden izin alıp parka gidip oturdum yaklaşık yarım saat sonra yiğit geldi oda bizim ordada oturuyor. "Nehir beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum."dedi. Ve sonra bende ona bilsen ne olacak dedim. Aramızda kısa görüşmeden sonra elif geldi. Yanıma oturdu ve bana" nehir bugün sende bi haller var dedi " sonra konuştuk ve kalkıp eve gittim yatağıma gidip yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak aşk
Randombir kız aşık ise onu kimse anlayamaz eğer size değer veren bir arkadaşlarınız varsa sakın onların değerini kaybetmeyin