Köyde sabah kalmak çok güzel herkez kalkmış. ama benim hiç kalkmaya niyetim yok yataktan kalkıp yüzümü yıkayıp. Kahvaltı mı ettim. Sonra Kıyafetleri mi giydim. Yiğit den mesaj gelmiş Çeşme'de bekliyorum diye bende nili alıp çekmeye gittim. Yiğit le biyere oturup konuştuk baya bi konuştuk dan sonra ibo geldi. Nil, ben, ibo , yiğit gezmeye başladık. Akşama ankaraya döneceğim için baya bi gezdim sonra herkez evlere dağıldı nil ile ben de eve gidip yemeği yedik. Sonra evde oturma odasına geçip oturup konuştuk. Sonra annem Gil ile balkonda çay keyfi yaptım. Akşam oldu. Ankaraya dönme vakti geldi . Araba ya binip ankaraya geldik. Yiğit de mesaj atıp Kızılay a gideceği ni söyledi. Anneme söyledim. Sonra üstüme bişe alıp çanta mı alıp çıktım yiğit beni aldı. Sonra Kızılay a geldik. Biyere oturup çay içtik sonra ordan çıkıp gezdik sonra yiğit sinemaya girdik ve filmi mi izledik. Sonra baya bi gezdik. Yiğit beni eve bıraktı. Sonra dışarı çıkıp arkadaşımla dışarda dolaştım ve akşam oldu. Babam eve geldi. Ve misafirlere kuzenim nil Gil e gidip oturduk sonra da eve gelip yattım..
Sabah olunca erkenden kalktım ve sonra nil ben ve nil in arkadaşı çiğköfte yemeğe yemeğe gideceğim kıyafet leri giyip saçı mı yaptım. Ondan sonra da yemeği mi yedim. Saat geldi ve çanta mı aldım. Ayakkabıları mı giydim. Ve çiğköft ci ye geldim nil ben arkadası oturduk sonra da çiğköfte yi yedik ondan sonra da okul da işimiz olduğu için okula girip hallettik. Oradan da yiğit in yanına mg gittim nil, ben,yiğit parka gidip oturduk ondan sonrada ibo yanımıza geldi. Tabi eskisi gibi aynı değil ibo ile nil ayrıldılar ortam baya gergin di nil gitmek istedi. Bende zorlanmadı m eve doğru giderken konuştuk nil i eve bırakıp kendimde eve geçtim. Eve gelince hemen banyoya girdim banyo mu yapıp kıyafetleri mi giydim saçı mı yaptım. Ve babam akşam yemeği ni dışarıda yiyeceği mi zi söyledi. Dışarı çıkıp lokanta ya geldik. Yemeği mi zi yedikten sonra Ankamall a gidip gezdik ondan sonra ailece sinemaya giderken yiğit mesaj atmış bende nerde oldugumu yazdım ve oda tamam iyi eğlenceler dedi bende teşekür ettikten sonra telefonu sesi ze alıp sinemaya girdik filmi izledikten sonra da eve geldik. Geceğimi giyip yatıp Telefonumu elime aldım yiğit ile konuştum sonra da yattım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak aşk
Randombir kız aşık ise onu kimse anlayamaz eğer size değer veren bir arkadaşlarınız varsa sakın onların değerini kaybetmeyin