Köy Buluşması

35 1 4
                                    

Bugün köyde düğün olduğu için erkenden kalkıp kıyafeti mi giyip yemek yedim sonra annemle birlikte evi topladık. Arabaya bindim sonra kafamı koyup gidene kadar uyudum köye geldik. Arabadan malzemeleri alıp eve koydum yarı saat sonra nil , ben, elif ,eylem köyde gezmeye başladık ve karşımıza yiğit, ibo,haydar çıktı. Birileri görür diye aceleyle ordan uzaklaştı m Nil'de arkamdan geldi. Nil, ben, özlem parka gidip oturduk ve konuştuk baya bi oturduk tan sonra annem Gil aradı. Eve doğru giderken yiğit bize doğru geliyordu hiç umursama dan yanından geçip gittim. Eve gidip yemeği yedik ve herkez düğüne gitmeye karar verdik. Yiğit de oradaydı ve boy na bakıp bakıp durdu ibo yanıma gelip yiğit ile buluşma mı söyledi nil ile düğünde uzaklaşıp Çeşme ye oturduk yiğit de geldi ve bana nehir bu böyle olmaz biri görür diye hiç buluşamıycakmıyz dedi ve kuzen im bize doğru geliyordu yiğit ordan uzaklaştı bizde hiç bişe olmamış gibi oturduk elif gelip yanımıza geldi ardından eylem de geldi bi köşeye oturup şarkı açtık ve hava karar maya başladı. Herkez evlere dağıldı nil ben evlerimiz aynı olduğu için ikimiz gidip akşam yemeği ni yedikten sonra eylem elif geldi. Odaya gidip oturduk. Sonra baya bi muhabbet ettik. Mesaj geldi. Açıp baktım yiğit ten gelmiş iyi geceler yazıyordu bende iyi geceler yazdım. Ve elif ile eylem gitmeye karar verdi. Onlar gittikten sonra balkonda annem Gil ile oturdum uykum geldi ve gidip yatağa yattım...

yasak aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin