doğum günüm

24 2 2
                                    

Dünki lunapark 'tan sonra yiğit arayıp buluşmak istedi. Bende tamam ozaman parka gel dedim. parka gidip yiğit 'in gelmesini bekledim o gelirken telefondan kitap okuyordum yiğit geldi."nehir sen çok hoş birisin ama ben seni sevmek zorunda değilim.bana böyle davranmak çok saçma arkadaş olalım ama bana böyle davranış 'ın çok saçma gel arkadaş olalım dedi." Bende ağlayarak gidip eve yatağıma yatıp ağladım. Nil geldi. Ee neden ağlıyorsun dedi. Bende anlatım. Sonra gözlerimin yaşını silip kalktım. Kıyafeti 'mi giyip yola çıktık. Bugün benim doğum günüm ve kimse bilmiyor derken nil beni biryere götürdü. kafe ve sadece yiğit orda yiğit yanıma geldi. Doğum günün kutlu olsun dedi. Ve bi anda ışıklar kapandı ve ışık ile yazılmış bir benimle çıkar mısın? Yazıyordu o anda iki doğdun nehir diyerek ibo, haydar, eylem içeri girdi hepsine sarılıp teşekür ettim. tam pastayı üflerken dilek tutmayı unutma dediler ve dileğim i tutup pastayı üfledim . Ve yiğit ee nehir cevap alamadım dedi. Bende evet diye bağırdı m 1 saat sonra herkez ile birlikte kafede 'n çıkıp evlere dağıldı k eve gidince yine aynı sürprizle karşılaştım. anneme babama teşekür ettim. Pastayı üfledim ve ailemle doğum gününü mü kutladı. Babam annem hediye olarak yeni telefon almış çok mutlu oldum. ve odama gidip gecelik giyip banyo 'ya gittim. Dişi 'mi fırçala 'dım yüzümü yıkayıp kremi sürüp yatağıma gidip Telefonumu elime alıp yiğit ile konuştuk yiğite baya bi kızdım parkta bana şaka yaptığı için ama güzel sakaydı ve bugünün sonuna geldik.

yasak aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin