1. Bölüm

13 3 0
                                    

Her gün olduğu gibi bugünde evde oturmuş müzik dinliyorum. İlk kez bu yaz tatilinde hiç dışarıya çıkmadım. Sanırım kafayı yemek üzereyim ama Hüsamettin saolsun bana çok destek oluyor. Hüsamettin kim diye sorarsaniz benim evcil ejderham. Ha bu arada ben Hüma . Hüma Şafak. 16 yaşında Cem Adrian hastası bir kız. Pek arkadaşım yok olanlarda başka ilçelerde. Fazla görüşemiyoruz anlayacağınız. Tek yaptığım bütün gün Cem Adrian dinleyip sosyal ağlarda takılmak. Ailemle aram iyi sorunsuz bi aile ilişkim var. Arkadaşlarımlada iyi anlaşıyorum. Aşk konusuna gelince hayatımda bir kez aşık oldum ve hâla açılamadım. Doğal olarak kimseylede çıkmadım.  Neyse bunlar derin konular geçelim. Bu aralarda biriyle konuşuyorum. Arkadaşça tabii ki . Bizim okulda ama hiç farkına varmamıştım. Çok iyi bi insan. Adı Ömür. Hergün aksatmadan konuşuyoruz. Gerçekten benim gibi çirkin bi kızla niye konuşurlar ki ? Ben kendimi hep çirkin olarak gördüm. Bana yaklaşmaya çalışan ve sevdiklerini söyleyen erkekleri, hep sanki beni kullanicaklarmış korkusuyla tersledim uzaklaştırdım kendimden. Bir süre sonra bu insanın canını sıkmaya başlıyor. Çevrenizdekiler size egoist gozuyle bakıyor. Kimse size yaklaşamıyor. Herneyse. 3 gün sonra okullar açılacak bunun sıkıntı ve stresiyle 6 paket çikolata bitirmiş bulunmaktayım. Kaloriden ölceem . Annemin seslenmesiyle daldığım düşüncelerden sıyrıldım.
-Hümaa çık şu odadan da ekmek al .

- Ya neden ben ha neden beni ekmeğe yollamak içinmi yaptınız anlamıyorum ki.

- Söylenmede al şu parayı.

- Tamam ver yaa.

Üzerime düzgün birşeyler giyinip her zamanki gittiğim fırına giderken baktım önümden bir taş varlık geliyor aman tanrım didim. Sonra baktım bana doğru koşuyor ben şok kollarını açmış geldi geldi ve bana omuz atıp arkamdaki kıza sarıldı . Afallamış bir şekilde ekmeği alıp eve geldim.

Aşkın Gözü HipermetropHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin