OKUL MAKYAJI
Ben okulda hocalarınızın kızma ihtimalini düşünmüyorum. Çünkü abartmadığınız müddetçe kimse sizin makyajınıza karışma hakkını taşımıyor. Okula giderken herkes zaten kendisini nasıl iyi hissediyorsa öyle gider bazıları doğal hali ile mutludur, bazıları ise makyaj ile suratında var olduğunu düşündüğü kusurlarını kapatınca mutludur. Ben kesinlikle doğal halini sevenlerdenim ama makyajıda abartmadan yapmaktan yanayım cilt rengini eşitlemek olsun, biraz canlılık olsun bence bunlar oldukça hoş durmakta. İlk olarak güne yüzünüzü yıkamak ile başlamanız gün içinde cildinizi daha sağlıklı gösterecektir. Sabahları yüzünüzü yıkamanız için piyasada oldukça fazla ürün var herkesin sorunu farklıdır ama bence genel olarak akne sorunlarının dışında arındırıcı bir temizleme ürünü en idealidir. Bunlar içinde uygun fiyatlı olması açısından da en çok kendisini gösteren ürünlerin Clean & Clear ürünleri olduğunu düşünmekteyim. Morning Burst serisi en çok ilgiyi çekmiş olsada ülkemizde bu seri satılmamakta o yüzden Türkiye de rahatlıkla temin edebileceğiz Clean & Clear- Derinlemesine Temizleme Jeli de size ortalama benzer bir sonuç verecektir. Daha fazla bir bütçe de bakıyorsanız ise ben Clinique markasının cilt temizleme ürünlerini öneririm. Yüzünüzü yıkadıktan sonra makyaja başlamadan önce cildinizi nemlendirmek çok önemlidir. Ben burada doğal bir üründen bahsetmek istiyorum. Herkesin bildiği eski Victoria's Secret meleklerinden Miranda Kerr'in uzun yıllardır güzellik sırlarından birisi olan kuşburnu yağı ile hem cildinizi nemlendirebilir hem de nemlendirirken bakım yapabilirsiniz. Bir başka avantajı ise bir bakımdan makyajınızın akmasını önlemesiyle bir tür makyaj bazı görevi görmesi. Tabi ki tercih size kalmış istediğiniz nemlendirici ile cildinizi nemlendirmenizden sonra şu öneride bulunacağım dişlerinizi fırçalarken karbonat içerikli bir diş macunu kullanırsanız dişleriniz daha beyaz gözükecektir ve unutmadan mutlaka dudaklarınıza bir bakım yapmıyorsanız eğer, diş fırçası ile ölü derileri dudağınızdan atın bu sizin herhangi bir ürün kullanmasanız bile dudaklarınız daha canlı gözükmesini sağlayacak bir çözümdür. Bunları bitirdikten sonra sırada makyaja geçmek kalıyor. Benim önerim kendinize bir tür "Everyday Makeup Routine" oluşturun ve sürekli yeni şeyler denemek yerine bu tür makyaj yapın. Aynı şeyler olunca bir süre sonra herkes sizi bu şekilde kabul edecektir ve hocalarınız artık anlamayacaktır. Makyajınıza nemlendiricinizi sürdükten sonra benim önerim baz uygulamanız bu bütün gün makyajı sabitleyecektir. Rimmel London markasına ait bir çok ürün bulunmakta ve çok iyi sonuçlar vermekteler. Daha sonra tercihinize bağlı olarak fondöten veya bb krem uygulayabilirsiniz. Kesinlikle tercihim bb krem veya renkli memlendiriciler ancak bunları uyguluyorsanız ilk söylediğim nemlendirme aşamasını atlamanız gerekir. Bb krem olarak şüphesiz en çok ilgi göreni Maybelline in ürünleri. Ancak yüzünüzde kızarıklıklar varsa yeşil alt tonlu ürünler kurtarıcınız olabilir. Bildiğim kadarıyla Lorea'l in bu tarz bir serisi var. Veya bb krem olarak kesinlikle çok fazla ürün denememden sonra Revlon markasının Bb kremi favorim oldu yapısı nedeniyle olsun sonucuyla olsun kesinlikle bu aralar favorim. Yüzünüzün rengini eşitledikten sonra ben fazla gözükmemesi için elimle uyguluyorum daha sonra fazlalık varmış gibi hissediyorum ve makyaj süngerimi nemlendirip uyguluyorum hem daha ıslak duruyor hemde daha güzel. Tercihinize bağlı olarak ben önermem ama bazılarının göz altları çok mordur bazılarının sivilce izleri vardır kapatıcı kullanmak isterseniz yoğun kapatıcı özellikler yerine daha hafif ve ince yapılı kapatıcıları seçin. Fondöten ile kapatmaya çalışmayın bir kapatıcı ile kapatın. Kapatıcınızı süngeriniz yok ise parmaklarınızla tampon hareketler ile uygularsanız daha doğal durursunuz. Ancak sakın pudranızı bütün yüzünüze uygulamayın! Sadece yağlanabilecek bölgelere uygulamanız daha iyi bir sonuç verecektir veya kapatıcınızı sabitlemeniz. Çok büyük bir moda olan Bronzer ise bence okulda kullanıma uygun değil Bronzer ürünleri bırakalım ve yeni akıma yoğunlaşalım. Strobing! Özelliklede hafif pembe tonlu bir allığınızı uyguladığınızda çok hoş gözükmekte. Peki bu strobing nasıl yapılır. Aslında çoğunlukla duyduğumuz aydınlatma işlemi ile aynı. Aydınlatıcı ürününüzü alın ben bunun için Benefit in ürünlerine bayılıyorum ancak piyasada daha uygun fiyatlı olarakta The Balm ın aydınlatıcıları çok başarılı. Veya aydınlatıcınız yok ise bence nude tonlarda ama tercihen krem simli bir farda aynı etkiyi verecektir. Elinize ürününüzü alın ve gülümseyin kaş altlarına. Burun ütüne çok hafif bir şekilde özelliklede dudak üstüne yoğunlaşarak çeneye ve elmacık kemiklerin üstüne uyguladığınızda hafif bir şekilde allık ile çok hoş durur ve oldukça da canlı. Tercihinize bağlı olarak ben sadece şeffaf bir jel ile kaşlarınızı şekillendirmenizden yanayım gün içinde dağılabilir. İsteğinize bağlı olarak çok hafif rimel uygulayabilirsiniz ama unutmayın bence bu sadece ilk gün uygulanmalı. Son olarakta nude bir ruj sürebilirsiniz kesinlikle bu renk rujları heryerden temin edebilirsiniz. Nude rujlarda favorim Kate Moss gerçekten Rimmel London ile yaptığı anlaşmada imzasını taşıyan rujlarını tavsiye ederim. Ama ruja kadar renkli bir lip balm veya renksiz daha hoş duracaktır. Lip balm olarak hiç şüphesiz bir çok marka var ama kesinlikle içlerinde bir o kadar sevmediğim ise Baby lips bence dudakları çok ıslak ve yağlı gösteriyor daha katı kıvamda eos gibi nemlendiriciler çok daha hoş duruyor bunlarda önerim ise Burt's Bees. Ve makyajınız hazır...
OKUL SAÇI
Saçlarınız konusunda aslında pek fikrim yok herkesin suratına yakışan saç farklıdır. Ancak en geneli dalgalı salık saçlar ciddi olarak herkeste hoş durmakta. Saçlarınızı çok kısa bir süre maşada sarılı tutun ardından saçlarınızı orta kalınlıkta bir bigudiye sarın ortalama 10-15 dakika bekleyip saçlarınızı açın ardından kafanızı öne eğip saçlarınızı dağıtın. Saçlarınızın akmasını istemiyor iseniz bir sabitleyici sıka bilirsiniz ama dikkat edin saçınızı sertleştirmesin. Bu yöntem moda dünyasındaki genel dağınık dalgalı saçları yapmanın en pratik yoludur. Ve dünyanın en güzel kadınları bile bu saçlardan yapmakta bu yüzden emin olun bu saçlarla aşırı dikkat çekersiniz. Ancak ne yapıyorsanız doğal durmasına aşırı önem verin. Bazıları gerçektende okula gelirken saçlarını abartıyor, hoş durmuyor. Unutmayın, yarım saat uğraşıldığı belli olan bir saçtansa bakımlı ve doğal bir saça yaptığınız salaş topuzunuz daha değerlidir...
Bütün ülkecek başımız sağ olsun. Her duyduğum şehit haberi ile daha çok üzülüyorum. Allah şehitlerimizin yakınlarına sabır versin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLARA BENDEN TAVSİYE.
AcakDaha çok bir bloğa yazarmış gibi yazıyorum. Moda,okul tavsiyeleri,makyaj bunlar en önemli konu başlıklarımı oluşturan içerikler.