Pada suatu malam, ibu bapa Taeyeon mengajaknya keluar makan malam bersama kawan mereka. Taeyeon bersetuju untuk mengikut ibu bapanya makan malam bersama kawan mereka. Sesampai sahaja mereka di restaurant yg terkenal di Korea, ibu dan bapa Taeyeon menunggu dahulu kawan mereka sampai. Taeyeon asyik2 berselfie je kerana dia agak bosan menunggu kawan ibu bapanya. Selepas 1jam menunggu, kawan ibu bapanya telah smpai.
???:Sori kerana lambat sedikit. Ada hal tadi.
Bapa Taeyeon:Tidak mengapa. Kami pun baru sahaja sampai (Padahal 1jam aku tunggu mung ni. Hish sabar jelah. Habis makeup isteriku yang tercantik ni*cakap dalam hati*)
???:Awak tidak memesan apa2 lagi?? Takpe biar saya panggil waiter (cehh waiter konon). Tu anak awak ke?
Ibu Taeyeon:Eh lupa plk. Ni ank sy, nme die Kim Taeyeon
Taeyeon:Anneyeonghaseyo ahjusshi Kim Taeyeon imnida. (Tunduk hormat)
???:Owh. Anneyeonghaseyo. Baik sungguh anak awak. Sopan santun dan cantik lagi
Taeyeon:Kamsahamnida
Bapa Taeyeon:Mana anak lelaki awak?? Tak nampak batang hidung pun.
???:Anak saya lambat sedikit. Dia ada hal kejap. Nanti die sampai.Lalu, waiter sampai dengan membawa makanan yang sungguh sedap dan enak skali. Lalu, mereka menjamu selera tanpa anak lelaki ???. Selepas itu, Taeyeon hendak pergi ke tandas. Tiba2 ada seorang pemuda yang tinggi dan kacak pergi ke arah meja mereka. Taeyeon masuk ke tandas untuk melihat cermin je sebab dia tak ingat nak bawak cermin dia. Dia bercakap seorang diri di depan cermin. "Saya cantik ke??Rmai orang cakap saya nerd terutama sekali mamat playboy tu. Asyik2 dia akan mengata saya nerd setiap jam. Sabar jelah. Lalu dia kembali ke tempatnya dan dia sangat terkejut melihat seorang pemuda yang sangat dikenalinya. Pemuda itupun terkejut jugak. (Berapa kali nak kejut ni).
???:Dah sampai pun kamu Yeon. Yeon memperkenalkan ini anak kami nama dia.....
Bersambung lagi
Siapakah anak dia tu?? Nantikan part seterusnya...Part Is Comingggg Sooooonnnnnnnn!!!!!!!#hope you all like it
#bahasa pelik lagi. Harap2 semua orang faham
#follow me=syaf23
#Syaf and Fiena
#Part 4 is comiiinggggggg!!!!!
YOU ARE READING
Because I'm Your Husband Forever {Slow Update}
FanfictionWatak Utama Baekhyun (EXO) Taeyeon (SNSD) Moon Ga Young Kim Taehyung (V) Watak Sampingan Semua Ahli Exo Ibu dan Bapa Baekhyun Ibu dan Bapa Taeyeon Sinopsis Baekhyun ialah seorang playboy, anak orang kaya, glamour dan suka buli taeyeon di mana mana s...