Büyük aşk

82 7 3
                                    

1 yıl önce işte şansa hayır dediğim an
DÜĞÜN HAZIRLIKLARI
Ben Zeynep biraz içine kapanık ezik bi tiptim taki bu yaza kadar . Ailem ablamla bize güvenirdi ama babam biraz kızardı evde hergün bi tartışma vardı . ya ben ablam arasında ya abalam babam arasında ya annem babam arasında yanı dörk kişilik ailemiz her kavgada ikili gruplara bölünürdü . Annemin bi arkadaşı ablama birini bulmuş sanki lazımdı . Ayrıca 2014 yılındayız bu inlar hangi yılda ? neyse biz ablamla karşı çıktık . Gıcık çocuk ve ailesi geldi. Ablamla biz kavga etsekde o benim canımdı onun hakkında her şeyi hisederim ben mutlu olmaz o bu adamla adam diyorum çünkü ablamdan 10 yaş büyük . biz bunu gönderip bi küçük boyunu alsak . neyse ablam işten gelmişti . ablamı hazırlamaya çalısıyolardı annem ve arkadaşı . şimdi bu nasıl anne demeyın annem ablamın iyiliğini istediği için evlendiriyodu . çünkü babam gibi biri başımızdaydı ablam evden kaçmasın yuvasını kursun rahat etsin istiyodu . hayat işte bazı durumlarda bazı şeylere mecbur kalıyoruz. Ne kadar zorluk çıkartsakda ablamı hazırladılar. Kahve yapılması lazımdı benım ablam kahve yapsını bilmez ama bu denyoları ablamın arkasından beceriksiz kız bi kahve yapamadı dedirtmem . sürü gibi gelmişler ya mecburen tencereyle yapmak zorunda kaldım şeker yerine zehir mi koysam dedim ama benden değil Allahından bulsunlar belalarını . oydu buydu derken gel zaman git zaman dediğme bakmayın 1 içinde nişanladılar garibe evlenme teklifi bile etmedi karta kaçmış damat bozuntusu .
O gün damat bey ve bizim aile damat tarafının çıkardığı gezmeye gittik neyse ki yaşıtlarım vardı.
Baya iyi anlaşmıştık zaman biraz geçti ben sıkıldım haliyle sevmediğim insanlar . sıkıldığı anlayınca hadi dışarı çıkalım dediler ve çıktık top felan oynuyoduk top derken voleybol.
" 4 kişi tadı çıkmıyo arkadaşlarınız varsa çağırsanıza " sorun çıkartan ben ya bi kaç kişi daha olsa voleybol maçı yaparız fena mı
" var şu karşıdaki üç katlı evde oturan semihcanla Samet var çağıralım istersen "
" kaç yaşındalar " ah Zeynep gebetelerini al istersen ama geçti sordun bile
" bizden iki yaş büyükler "
Büyük ve erekek . enişte diye başıma dikdikleri adamdan sonra büyük erkeklere hayır 1 ay bile büyük olsa benden uzak dursun
" gelmesinler vazgeçtim " ama sağolsun dinlemediler ve çağırmaya gittiler işe bak bizimkiler çıktı ben gidiyorum benim yerime onlarla oynarsınız dedim ve çıktık. Merak etmiştim doğrusu çocukları keşke lafa tutmasaydım da erken çağırsalardı. Aman kader böyle oldu
Zaman geçti ablam evlendi annem babamı şutladı ben liseye başdım bekar bekar annemle takılıyoruz bu arda funda en yakın arkadaşım olarak hayatıma girdi okul bizi yıpratsada biz bağımızı hiç kopartmadık . bizim ailemiz geniş olsada herkes kendi götünü kurtarır . tek ben savaşım aile biraylerim için severler beni ama nereye kadar bilmiyorum ailedeki 7 den 70 herkese en az bi kere kavga etmişimdir . zaten o yüzden Sevrler beni neyse uzun lafın kısası funda kuzenler partisi yaptı ve bei de davet etti .
Erken gidip hazırlandım onu hazırladım ve evi hazırladık . herkes yavş yavaş geldi .
" evet son misafirlerimzde geldi "
" sen kuzenlerinle ilgilen ben bakarım kapıya fundam "
Kapıyı açmaya gittim oha daş ikizler birinde kol kası birinde baklava oğlum siz nesiniz kapıda mal gibi kaldım
" Zeynep hadi kapıda kaldılar bak bu semih bu da Samet "
Kol kaslı Samet baklavalı semihmiş . semih iyiymiş
" bende Zeynep tanıştığıma memnun oldum "
"bizde " dediler ve içire girdik derken baya mutlu mutlu anlar yaşıyoduk ama ben kendim mutfakta ağlarken buldum.

Neyse bu seferlik bu kadar...
Devamı için vote

AŞK KAPIYA GELİNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin