Sonunda tarif ettiğim yere yani evime gelmiştim.Ah,güzel evim ! Zamanında kıymetini bilemedim meğer seni ne çok severmişim ! Evciğimle muhabbetimizden sonra ona sevgi dolu öpücüklerimi gönderdim.Motordan inmiştim.Kaskımı çıkardım ve soğuk bir tavırla ;
"Sağol."
diyerek Gölge'yi geçiştirdim.
"Ara beni,güzelim."
derken tam bir pislik gibiydi.Gibiydi?Zaten öyleydi.Gülmesini engellemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.Yanına yaklaştım ve karnına güçlü bir yumruk geçirdim.Nefes almasını engellediğime yemin edebilirdim.
"Kapa çeneni."
Hızla evime ilerlerken aslında bunun iyi bir fikir...
Beynime hemen bu cümlemi tamamlamama emri verdim.Sadece çekiciydi ve bu numaramı vereceğim anlamına gelmiyordu.Benim için hiç bir değeri yoktu.
Motoruyla buradan uzaklaşmıştı.Bakmamıştım ama duymuştum.Eve girdiğimde annemin gözleri şişmişti.Sanırım uykusuzluktandı.Tüm gece uyumamış olmalıydı.Kıyamam !
"Neredeydin yavrum sen ? Gece nerede ,kimde kaldın ? Aç mısın ,bir şey mi oldu? Neden telefonlarımı açmadın? "
Annem arka arkaya sorularını sıralamaya devam ederken bunun sonunun gelmeyeceğini anladım.Annemin dudaklarını ellerimle bastırdım.
"Sakin ol ,anneciğim.Bana bir şey olmadı, tamam mı ? Gece arkadaşımda kaldım ve şarjım bitmişti.Oldu mu ?"
Annemi böyle sakinleştirmeyi düşünmüştüm.Öyle de oldu.Ah,akıllı ben !
"İyi de kızım,senin Eylül'den başka arkadaşın mı var?"
Yüzüme vur anne.Vur vur çekinme.Aslında bunu ben istemiştim.Hobi olarak insanları sevmiyordum.
"Yeni edindim."
"Kim ,ben tanıyor muyum ? "
"Hayır."
Odama çıktım ve kendimi yatağa fırlattım.Hemen uyumuştum tabii.Bu saatte kalkamazdım genelde ama yabancının evi sonuçta.Uyandığımda karnım gurulduyordu.Mideme daha fazla ızdırap çektirmeden aşağıya indim ve kendime sandviç yaptım.Yanına da sütlü köpüklü lattemi koydum.Harika bir bilim kurgu filmi açtım ve afiyetle tabağımdaki sandviçi mideme indirdim.Annem evde yoktu ama işe gittiğine dair bir not bırakmıştı.
Böyle eve tıkılıp kalacak değildim tabii.Aklıma bir anda dün geceki berbat olay geldi ve canımı fazlasıyla sıktı.O çocuk -Gölge- olmasaydı işler cidden çok kötü olabilirdi.Ona bir şeyler borçluydum ama buna fazla takılmıyordum.Nasıl olsa onu bir daha görmeyecektim.Anneme bu olayı anlatmalı mıydım?
Asla,Okyanus.Bunu deneme bile.Ona tekrardan üzemezsin.
Kimseye bundan bahsetmeyecektim.Bu karar beni mutlu etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK ERKEK ✌
Teen FictionErkeklerden nefret eden bir kızın hayatını kurtaranı bir erkek olunca işler değişecekmi? Hele de o erkekle aynı evde yaşamak zorunda kalacaksa?