Bir kaç saat müzik dinledim.Odama gittim.Üzerime bir tişört ve mont giydim.Siyah bir bere taktım.Ayağıma bordo bir bot geçirip sokağa çıktım.Etrafımda ağaçlar bulunan dar sokaktan geçtim.İlk önce kalabalık yerlerde takılacaktım.Daha sonra ise en sevdiğim yere gidecektim.Bu kasaba sabahları eğlenceli olurdu ama geceleri...Bunu tecrübe edinmiştim.
Yaptığım tek şey yürümekti.Boş boş düşünüyordum.Dudaklarımı ısırarak ve yalayarak paramparça etmiştim.Dudaklarım soyulmuştu ama bordo bir ruj bunu kapatıyordu.Yinede acıyordu.Ardından yaladığımda ise müthiş bir yanma hissi vücuduma siper etti.Hemen dudaklarımdaki ıslaklığı sildim ve ellerimle hafif bir hava verdim.2 veya 3 saat yürümüştüm neredeyse.Akşam olmuş , bacaklarıma kramp girmişti.Tekrar huzur bulduğum yere gittim ve kulaklıklarımı taktım.Akıllanmıyordum işte !
Yarım saat gibi bir süredir müzik dinleyip gökyüzünü izliyordum.Beyazın mavi üzerindeki dağılışına ve uyumana bayılıyordum.Aniden arkamdan yani omuzlarımdan tutan elle yerimden sıçradım.Arkamı döndüğümde kimi göreyim ?
GÖLGE !
Kulaklığımı çıkardım ve ;
"Ah , sen ciddi misin ?"
diyerek gözlerimi devirdim.
"Hatırlarsan evim buraya yakın."
derken çoktan yanıma oturmuştu bile.
"Karnına yediğin yumruktan sonra fazla konuşma bence."
Ukalaca gülümsedim.Benden daha ukala bir şekilde gülerek ;
"Bunun ve seni kurtarmamın bir karşılığı olacak tabii."
dedi.Evet , beni o adamdan kurtarmıştı ama o olmasaydı da halledebilirdim.Beni kendi evinin yoluna sürüklemeseydi o taşa takılmazdım ! Ne diyorum ben ?
Ona bir yumruk salladım ve ;
"Defol git. Seni aptal çıkarcı pislik ! "
derken tükürükler saçtım.Kafasını hafifçe sağa doğru eğdi.
"Yaptığıma karşılık bilekliklerini alacağım."
Bu söylediğine cevap olarak isterik bir kahkaha attım.Yüzüne dikkatle baktım.
"Sen..sen ciddisin ! "
Bunu cidden istiyordu.
"Asla ! Çok beklersin.Bilekliğimi verecek kadar aptal mıyım sandın ? "
Bana ciddi bir tavırla baktığında ;
"Peki."
dedim umutsuzca. Bilekliklerimi çıkardım ve ona uzattım.
"Devamını alacağım." derken gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK ERKEK ✌
Teen FictionErkeklerden nefret eden bir kızın hayatını kurtaranı bir erkek olunca işler değişecekmi? Hele de o erkekle aynı evde yaşamak zorunda kalacaksa?