1. UÇURUM ✌

457 138 29
                                    

Cebimden bir dal çıkardım ve dudaklarıma götürdüm.Sigaramı yaktım.Dumanların dağılışını izledim.Geceydi,ıssızdı.Burası her zaman geldiğim uçurumun kenarıydı.Bu kasabada en çok burayı severdim.Burada oturmak bana iyi gelirdi.Kafamı dinlerdim.Ayaklarımı uçurumdan aşağıya uzattım.İleriye bakıyordum.Bu beni rahatlatıyordu.Eski anılarım gözümün önünden bir film şeridi gibi geçiyordu. Ah,bundan nefret ediyordum.Anılarımdan.Sonra düşünmemeye karar verdim.Kulaklığımı çıkardı ve müzik dinlemeye başladım.Bunu seviyordum.Beni anılarımdan ve hayattan ayıran tek şeydi bu.Saatin kaç olduğunu kestiremiyordum.Çok geç olmalıydı muhtemelen.Zifiri karanlık değildi.Sokak lambaları etrafa loş bir ışık yayıyordu.Tüm düşüncelerimi kafamdan attım ve kendimi arkaya bıraktım.Yıldızlara bakarken gözlerim kapandı.Aradan ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum.Ne kadar uyuduğumu.Telefonuma baktım.Annem defalarca aramış ve mesaj çekmişti ama bakmadan kapattım.Doğrulup ayağa kalktım ve yürümeye başladım.Bir sigara yaktım.Gireceğim sokağın lambaları bozuktu Sadece bir tanesi çalışıyordu ama ortamı aydınlatmaya yetmiyordu.Bir anda irkildim,dehşetli bir kahkaha duydum.Bunun kime ait olduğunu bilmiyordum. ama şunu çok iyi biliyordum ki bu bir erkekti.Yada birkaç erkek.İleriye doğru baktım.İki adet siluet gördüm. 

TEK ERKEK ✌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin