Daha Adam kalkmamıştı. Yüzümü yıkamak için banyoya gittim ve kapıda bir not yazılıydı. "ANNEN SENİN İÇİN ÖLDÜ."
Ne olduğunu bile anlamadan daha ikinci şokla karşılaştım. Bu bir nottu. Emindim. Ama okuduktan sonra değişiyordu. Bilmediğim -gerçekten tuhaf- bir alfabeyle notta kelimeler beliriyordu.
Hemen Adam'ın yanına gittim. Çoktan kalkmış ve elinde tıpkı benimki gibi bir not vardı. Döndü ve notu bana uzattı. Bu notu okuduktan sonra kamera şakasında olduğumu hissettim. Bu not mu neydi? "14'üncü doğum günü geldiğinde hazır olacak."
Bu da neydi? bugün doğum günüm. Tamam. Ve bunun artık Adam'ın oyunu olduğunu düşünmeye başladım."Şaka mı bu?"
"..."
"Sana bir soru sordum"
"Bak,dinle. Nerden başlayacağım hakkında en ufak bir fikrim yok. Bunu daha önce söylemeliydim ama söylememi istemediler."
"Neyi söylemeliydin? Ne oluyor? Kim yasakladı?Sen beni delirtmek mi istiyorsun? Anlat."
"Tamam. Annem ve babam yıllar önce aynı yerde çalışıyormuş, şehir fabrikasında. İkisi de daha çok gençmiş. Sonra birbirlerine aşık olup evlenmişler. Ama ortada büyük bi farklılık varmış. Şu an söyleyeceğim şey sana garip gelebilir. Ama annemiz bir cadıymış. Babam öğrendiğinde annemi terketmiş. Onun deli biri olduğunu düşünmüş. Ben iki yaşındayken ve annem sana hamileyken bizi bırakmış."
"Yeter! Senin saçmalıklarını daha fazla katlanamam. Bak, bugünün benim doğum günüm olduğunu biliyorum. Ama bu sabah karşılaştığım şey ve sen. Şaka yapıyorsun değil mi?"
"Bekle, bu sabah sen neyle karşılaştın?"
"Hiç."
"Söyle!"
İlginç notu ona verdim. Beni kolumdan tuttu ve evin yanındaki Bob'un Mekanı'nâ götürdü. Notu ona da göstermemi istedi. Bob'u tanıyorduk ve iyi biriydi. O da bizi severdi. Ama notu görünce bi anda bağırıp çağırdı ve müşterileri kovdu. Dükkanı kapattı,perdeleri indirdi. Daha önce hiç girmediğimiz bi yere yani dükkanın arkasına götürdü kapıyı açtı ve aşağıya indik. Orada da bir kapı vardı. Üzerinde "Mahzen" yazan bir kapı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Oyunlar
FantasySeverek okuyacağınız ilk bölümünden heyecan bulacağınız bir kitap.