Not

22 3 1
                                    

İntikam alma fikrini diğerleriyle konuşmak istemiyorum. Beni dikkate almazlardı. Kesinlikle engel olmaya çalışırlardı.
Sanki Bob'un anlatmak istediği başka şeyler vardı. Devam etti.
"Şu not mevzusuna gelirsek, bir yer bulma büyüsü yaptım. Notun kimden gönderildiği notun üstünde belirmesi gerekiyordu. Ama korunuyor gibi gözüküyor. Ama sanırım bunun kimin işi olduğunu biliyorum. Yolculuğa hazır olun çocuklar."
"Yolculuk mu, ne yolculuğu? Bunu kimin yazdığını, büyülediğini ya da her ne diyorsanız onu yapan kişiyi bulmaya mı gidiyorsunuz?"
"Hayır evlat biz gidiyoruz."
Heyecanlıydım ve meraklı... Bunu kimin ve neden yazdığını merak ediyordum. Ayrıca bu mahzenden bir an önce gitmek istiyordum.
"Tamam. Peki nereye gidiyoruz?"
"Burası yani gideceğimiz yer bu dünyada değil."dedi Bob.
"Nerede peki? Mars'a mı gidiyoruz yoksa?"
"Hayır, saçmalama! Lost'a gidiyoruz. Büyücülerin dünyasına."
"Peki nasıl?"
"Beni takip edin."dedi ve şömineye yaklaştı. Elinde bir şişe ve içinde galiba büyü ya da iksir dedikleri şeyden vardı. İksir değildi. Toz gibiydi. Mavi. Sordum. Adı LostDust'mış. Beklediğim bir isimdi.
Tozu şöminede yanan ateşe attı ve ateş suya dönüşdü. Bu nasıl mümkün olabilirdi. Ateş ve su. Birbirine zıt iki şey. Şaşkınlık içinde donup kalmışken bir de Bob o suyun içine atladı.
"Merak edecek bir şey yok. Bu Lost'un geçiti." dedi Adam
Tam tahmin ettiğim gibiydi. Adam atladı ve sonra ben de. Geçitten çok bir evrenler arasında boşluğa benziyordu. Ama sanki uçuyor gibiydik. İlginç bir boşluktu. Sonra bir zemine düştük ilerde bir ateş vardı. Burdan geçtikten sonra varmıştık Lost'a. Bir büyü dükkanının şöminesinden gelmiştik. Küçük şirin bir kafeye benziyordu. Bob'u herkes tanıyordu. Benimle de tanıştırdı herkesi. İleride oturan bir adam vardı ve beni izliyordu. Bob'a kim olduğunu sordum. Adı Axe'mış. Şüphe verici bir görüntüsü vardı. Bu adamı unutmayacağıma emindim.
Dışarı çıktık. Harika bir yerdi. Büyü yapan büyücüler, gizemli evler... Her yerde büyüden oluşan şeyler vardı: uçan billboardlar, kendine kendine hareket eden aletler, uçan halılar, süpürgeler...
Bob kime veya nereye gideceğimiz hakkında en ufak bir şey söylemedi hala. Faytonla gidiyormuşuz. Atları olmayan bir faytonla...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Esrarengiz OyunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin