"kızım sen de maşallah hiç bi şeyi unutmuyon " dedi Deniz. Derin de ben de kıkırdadık . " Ee Denizcim nereye götürüyosun bizi ?" diye sordum . O da "ımm... bilmem kalbimin götürdüğü yere . " dedi gülümseyerek . "Hımm.. Kalbin nereye götürüyormuş bizi bakalım ? " dedi Derin tatlı bir ses tonuyla . Nedense bu ses tonuna gülesim gelmişti . "Yeni bi cafe keşfettim. İsmi de Zambak Cafe. Çok güzel bir yer. Kalbim sizi oraya götürüyor kızlar ." dedi Deniz.
Yarım saatlik bir yolun ardından arabadan indik ve Deniz'i takip etmeye başladık. Burası bayağı yeşillik bi yerdi. Kuş sesleri duyuluyordu. Kuş seslerine su sesleri de karışıyordu. Biraz daha yürüdükten sonra armut koltuklarla dolu bir alana geldik. Birsürü masa vardı ve masaların etrafında da üçer beşer yerleştirilmiş rengarenk armut koltuklar vardı ."Vay vay mekana gel hacı " dedim ergenleşerek. Bi yandan da sırıtıyordum."Sana zevkinin harika olduğunu söylemişmiydim acaba." dedi gülümseyerek Derin. "Kızlar bende size daha önce hem zevkli hem yakışıklı hem karizmatik hem tatlı..." diye sayarken Derin lafını böldü ve " Evet benim yakışıklı arkadaşım söylemiştim hem de tam 976392727361573 kez söylemiştin." dedi Derin .Ben kıkırdarken.Sonra masalardan birinin kenarındaki renkli armut koltuklara oturduk. Ben mavi olana , Derin sarı olana ,Deniz de mor olana oturmuştu. " Ee ne yiyorsunuz kızlar ? " diye sordu Deniz. " Valla Deniz şuan bulaşık yıka diye en güzel ve pahalı şeyleri seçerdik ama karnım tok şuanlık o yüzden de bi karışık tost ve ice-tea alıyım." dedim. Deniz de " Selin karnın iyiki tokmuş tokken bunları istiyosan açken kim bilir neler istersin sen" dedi Deniz dalga geçerek.Bende gülumsedim.Deniz aynı soruyu Derin'e de sordu ve siparislerimizi verdi. Derin ben makyajımı falan tazeliycem kanka on dakkaya gelirim diyerek masadan uzaklaştı.Derin gideli 15 dakkayı geçmişti ama hala gelememişti.Meraklandım ve Derin'in gittiği yöne doğru göz gezdirdim.Baya kayalık biryerdi."Deniz , Derin hala gelemedi bi baksak mı? " deyince Deniz ve ben ayağa kalkarken uzun bir çığlık duyuldu .Herkes Derin'in gittiği yere doğru baktı.Olamaz yoksa Derin'e bişey mi olmuştu!! " Deriiiiiiiinnn !! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY UKALÂ ODUN
ChickLit" Kanka sınav nasıl geçti ? " Derin'in sesiyle daldığım çöp tenekesinden başımı kaldırdım." İyi geçti senin ? " diye soruyla karışık bi cevap verdim." İdare eder işte ." Başımı tekrardan demin en az on dakka bakıştığımız çöp tenekesine doğru çevirdi...