Yeni Okul

145 10 8
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla beraber uyandım ve aklıma birden babam geliverdi. Onların bugün gelmesi gerekiyordu. Hemen annemi aradım.
- 'Alo! Anne iyi dimi babam ?'

- 'Merak etme kızım hiçbir şey olmadı babana. Durumu gayet iyi. Baban da temiz hava almak istiyormuş biz biraz dolaşıcaz. Sonra geliriz eve.'

- 'Anne yorulur şimdi babam hemen eve gelin ya , yormayalım yeni çıktı hastaneden daha.'

- ' Kızım ben de senin gibi söyledim ama tutturdu temiz hava almak istiyorum diye. Doktora da sordum o da izin verince kabul ettim. Bırak adam kırk yılda bir bişey istedi , gerçekleştirelim biz de hem ona da moral olur.'

- ' Tamam ama ben de gelicem.'

- ' Kızım senin bugün okulda kayıt işlemlerini yaptırman gerekmiyo muydu ?'

- ' Ay ben onu tamamen unutmuşum. Tamam sen babama çok iyi bak bi şey olursa ara hemen tamam mı?'

-' Ararım sen merak etme. Bak baban da selam söylüyo.'

- 'Ay! Öp onu benim için bay bay !!'

- ' Tamam canım bay bay !'

Telefonu kapattıktan sonra saate baktım saat yediydi. Daha erkendi galiba okula gitmek için . Ama yine de ben Derin'i aradım.

-' Alo günaydın . Uyandın mı?'
-' Sayende uyanmış oldum. Ne arıyon kargalar kahvaltı etmeden rüyanda beni falan mı gördün?' dedi mıymışık bir sesle.
- ' Kızım bugün okula gitçez ya ondan yani .'
- ' Tamam gideriz de niye bu saatte yani dur bi öğlen olsun . Ne acelen var ?'
- ' Erken kalktım ben de bari boş boş oturmayım dedim hadi kalk hazırlan da belki başka yerlere de uğrarız.'
- ' Of Selin zaten uyku falan da bırakmadın. Hadi bb.'
- ' Hadi tamam görüşürüz.' dedim ve kapadım telefonu.

Hemen altıma beyaz pantalon üstüme de bol kısa siyah bir
t-shirt giydim. Saçlarımı da topuz yaptım. Telefonumu aldım ve salona indim. Bişeyler yedim ve Derin'i aradım. Kapının önündeymiş. Hemen beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve dışarı çıktım.

-" Eee Mehmet abi nerde ? Arabayla gitmiyo muyuz?" dedi Derin.
- " Ya canım bugün çok otobüsle gitmek istedi." dedim.
-" Ya koskoca koleje otobüsle mi gidilir ya birisi görürse rezil oluruz okula başlamadan ."
-" Onlara ne be ! İstediğim şeyle giderim okula ." diye çığırdım.
-" Of Selin Of !!"

***********************************
Otobüsten indik ve okulun kocaman kapısına doğru yürümeye başladık.

- "Selin ya şu okulan kapısı bile bizim okuldan güzel be ! " dedi Derin.
-" Birisi duycak şimdi görgüsüz gibi konuşma!" dedim ve kapıdan girerken.

Selin'den şöyle bir ses çıktı :
- "Offfff beeee! Meteor resmen !"

Merhaba canballarım ! Uzuuun bir aradan sonra yeniden burdayım iki yeni kişi hikayemi okumaya başlamış. Bu bile bana yetti. Çok mutlu oldum. Ve hemen yeni okuyucularım için kısa da olsa yeni bölüm yazmak istedim. Bölümü çok aceleyle yazdım. O yüzden kusurlarım olabilir. Lütfen kusura bakmayın.
ZehraFatmaHafif ve Mor-Peri ' ye burdan çok çok çok öpücüklerimi yolluyorum . Çok teşekkür ederim size beni çok mutlu ettiniz ve yeniden beni umutlandırdınız.
Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Sevgilerimle..... :* :* :*

BAY UKALÂ ODUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin