Meteor Fabrikası

159 12 8
                                    

Derin'in baktığı yere doğru baktım. Bizim yaşlarımızda kaslı, uzun boylu ,yakışıklı bir çocuk vardı.

-"Derin ya ne bağrıyon duycak şimdi seni gerizekalı."dedim.

-" Aman be duyarsa duysun yani haksızmıyım Allah var yakışıklı çocuk hatta yakışıklı az bile kalabilir bu varlığın yanında ."

-"Ya tmm biraz yakışıklı olabilir de abartma bence ."dedim.

Derin tam ağzını açıcaktı ki hadi" işimizi halledelim" dedim ve kolundan tutup içeri doğru çekmeye başladım.
Koridorda ilerken :
- Seliiin . dedim
- Efendiim . dedi Derin i yi uzatarak.
- Deniz diye bi arkadaşımız vardı ya bizim hani . dedim

Selin anında o tiz sesiyle kulaklarıyla cırmalayan bi "Ayy . Biz Deniz'i unuttuk . " dedi

"Dur ben arıyım " dedi Derin.

***********************************
" Öf bu Deniz de nerde kaldı be !" dedim.
" Sabahın köründe uykusundan uyandırdık ya ondan olabilir mi?" dedi Derin .
"
"Immm. Belki." dedim.

Okulun yanındaki cafede Deniz'i bekliyorduk. Bu arada Derin çevrede süzülmedik öğrenci bırakmamıştı.

"Selam kızlar ben geldim." dedi neşeli bi sesle Deniz.

"Hele şükür." dedim

"İnsan bi selam verir ya."

Bırak şimdi selamı melamı şu işimizi halledelim de kurtulayım şu "meteor fabrikasından " dedim. Bunu derken "meteor fabrikasını" tırnak içine aldım.
- Hım.. Sanırım seni anlıyorum. dedi Deniz
- Sonunda beni anlayan birisi. İyi ki varsın dostum :P .

Okula girdik ve bu kocaman okulda müdürün odasını arıyorduk.
Birden "Çatttt !" diye bi ses geldi. Cam kırılma sesi gibi . Bu ses nerden geldi lan.

Allah'ım nolur sandığım şey olmasın !!

Evet arkadaşlar yine bölümün sonu bir sesle bitti. N'apayım elimden bu geliyo . :)
Ha bu arada sizce bu ses ne sesiydi kızlar tahminlerinizi yoruma alalım bakalım.
Neyse kızlar umarım bu bölümü de beğenmişsinizdir.
Eğer beğendiyseniz lütfen voteleyin ve yorum yapın ki hikayemin beğenildiğini anlayım. Benim için bu çok önemli.
Şimdiden teşekkürler ;)

Evet bu bölümü ; MrsEmilyy , AyselEdaZeybek , kavonozdaki kadin356 , iremaeyice , meryemelçi ve Betül'e ithaf ediyorum . ( Yanlış yazmıs olabilirim çaktırmayın )

Sevgilerimle..... :* :* :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAY UKALÂ ODUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin