Sevmek istersin ya bazen ben istemem. Ağlamak isterim hep gözlerim şişene kadar... Dik durmak gerekir şu hayatta, biran biri çıkar karşınıza sevmek, aşık olmak istemezsin , kalp bu dinlemezki aldatır hep aşığı..
Başkaları anlıyormu beni??? Ben onları anlamıyorumki onlar anlasın beni...
Gökyüzüne bakıyorum, her baktıgımda farklı bir yıldız, biz fark edemiyoruz onların farklılıklarını onları nasıl anlasın bizler arasındaki farkı...
Yaşamak istemiyorumdur belkide , durdurmak istiyorumdur zamanı....
Yalnızlık çok koyuyor be , dayanamıyorum...Belkide o denizin kıyısındaki kumsal kadar masum değilimdir, o kumsal ne kötülülük yapabilirki başkalarına...
Dayanamıyorum yaşayamıyorum yada yaşamak istemiyorum her neyse işte kalbimde vicdanımda var bişeyler keşke o deniz kenarındaki kumsal gibi olsam diyorum keşke...
**
Zeynep'in yanıma gelip ""Kumsal müdür seni çağırıyor'"" demesiyle yine homurdanarak odasına dogru yola koyuldum . Kapıyı iki kere çaldıktan sonra odasına girdim.
""Kumsal bu kaçıncı kızım, kaç kere dedim sana okulda sigara icmek yasak!""
Umursamıyordum derslerimde çok başarılı olmasam çoktan okuldan atılmıştım belkide..
""Hocam sadece ben içmiyorumki""
"Kızım bak, biz sizin kötülüğünüzü istemiyoruzki, sen çok başarılı bir kızsın çok akıllısın ama huylarını değiştirmen gerek bu sene son senen daha çok çalışıp iyi bir ünüversite kazanmalısın evet zaten çok akıllı ve çalışkansın fakat bu gidişin yol değil kızım, şuan liseler arasında türkiye genelinde 7. Olman devamlı 7. Olacağın anlamına gelmez""
7.olmak isteyen kim!
""Hocam ben hayatımdan memnunum 7. Olmazsam 8..olurum 9. Olurum bu hiç birşeyi değiştirmez..""
Sonlara dogru sesimi yükseltmiştim ki hoca""bana sesini yükseltme"" dedi.
İçimden 'ya yükseltirim demek gecsede diyemezdim annanem çok üzülürdü.""Söylicekleriniz bittiyse çıkabilirmiyim?""
""Çıkabilirsin Kumsal""
""Kumsal!""
""Efendim hocam""
""Sen iyi birisin iyi olmayı denermisin""
Denemeyecektim.
'"Peki denerim hocam""'''Benm kız kardeşimin oğlunuda bu liseye nakil yaptırdık fakat burdaki kimseyi tanımıyor, yarın ona okulu tanıtırmısın???""
Hiç işim yok bide okul gezdircektim kalk yeğenini kendin gezdir.
""Sabah erken gelirse gezdirebilirim hocam""
""Söylerim Kumsal kaç gibi gezdirebilirsin?""
""Sabah 8 gibi gelsin""
""Nerde bulusursunuz??"
""Sınıfın girisinde olur""
""Tamam ben Mustafaya söylerim"""
Demek çocugun adı Mustafaydı...
**
Eve geldiğimde büyükannem beni yine mutlulukla karşıladı.
""Hoşgeldinn bitanecik kızım benimm""
""Hoşbuldum tontonların tontonu""
""Anlat bakalım nasıl geçti günün""