Multimedya : Mustafa
Sabah uyandığımda saat altıydı ders sekizde başlıyordu , normalde bu saatte uyanmazdım yeniden uyuyacaktım ama sonra vazgeçtim. Ben kiim sonradan uykuya dalmak kim kaçtı bi kere.
Elimi yüzümü yıkadım ve duş aldım . Duştan çıktıktan sonrada saçımı kurutup formalarımı giydim , birşeyler yedim ve evden çıktım . Saat erken olduğu için Zeynebi çağırmaya karar verdim , normalde pek onu çağırmazdım çünkü evleri uzaktı ama bu sefer zamanım olduğu için onunla gitmek istemiştim.
Zeyneplere geldiğimde yeni uyandığını gördüm . '' okulun başlamasına yarım saat var çabuk ol''
Dedim. O da tamam dedi ama tam 15 dakika geçtiği halde gelmemişti sonunda gelebildiğinde '' Sen pek gelmezdin noldu ? '' dedi. Bende bisey demedim ve hemen okula gitmemiz gerektiğini söyledim hiç hocadan azar işitemezdim.Geç kaldığımız için dolmuşla gitmeye karar verdik ama dolmuş gelmek bilmiyordu . Zeynep : ''Dolmuşun geleceği yok en iyisi yürüyelim '' dedi . Bende basımla onayladım ve hızlı hızlı yürümeye başladık ama ne kadar hizli yurusekte ilk derse yetismemiz imkansızdı . Sonunda okula gelebildiğimizde. İkinci dersin yarısındaydılar ve hocadan bi ton azar işitmiştik. Şansımızada en gıcık hoca denk gelmişti .
Teneffüste Zeynebe hesap soracaktım. Zil çaldığında '' Kızın sen kaça kadar uyuyosun ya ben gelmesem uyanmayacaktın niye uyuyup duruyosun ? '' dedim. O da geç yattığını söyledi , bende daha fazla birşey söylemedim ve bahçeye çıktım ama arkamdan Mustafa nında geldiğini farkettim . '' Noldu ne geliyorsun ''.'' Hiiç sadece sohbet edelim diye '' Dedi.
Bende birşey demedim ve bahçede bir banka oturduk
'' Pamuk şekeri çok mu seviyorsun ? '' dedi
Sanırım dün bizim pamuk şeker aldığımızı görmüştü bende
'' Evet bayılırım '' dedim.
Pamuk şeker lafını duyunca bambaşka biri oluyordum . O da '' Bende çok severim '' dedi . Ben hiçbirşey söylemedim söyleme gereksinimi de duymadım arkasından
'' Çıkışta birlikte pamuk şeker yemeye gidelim mi ? '' dedi .
Böyle demesine çok şaşırmıştım , hem daha dün tanışmıştık
'' Cevap vermeyecek misin ? '' dedi .
O sırada sınıflara giriş zili çalıyordu
'' Olmaz '' dedim
ve sınıfa çıktım . Zeynep bizi camdan görmüş olacak ki
'' Oo ne konuşuyodunuz yeni taş çocukla '' dedi
. Cevap vermemiştim çünkü hoca gelmişti ve aralıksız ders işliyordu çok sıkıldım ve lavoboya gitmek için izin istedim ama bahçeye çıkıp hava almayı planlıyordum .
Bahçede biraz oturduktan sonra derse girdim zaten sonra zil çaldı ve dışarı çıktım her zamanki yerime gittim ve tam sigara içecektim ki müdürle karşılaştım , soğuk bir ses tonuyla'' Zil çaldığında odama geliyorsun '' dedi.
Odasına gittim , oturmamı işaret etti .
'' Kumsal bu kaç oldu , bu kaçıncı uyarı niye hala içmeye devam ediyorsun ? '' dedi
ve eğer disipline gidersem üniversitedeki başarımı etkileyeceğini falan , yani hep söylediği şeyleri söyledi . Konuşması bittikten sonra sınıfa girdim ve hocaya müdürün yanında olduğumu söyledim o da onaylayıp yerime geçmemi söyledi . Diğer derslerde normal bir şekilde geçmişti ve nihayet çıkış zili çalmıştı . Eve doğru giderken Zeynep yine ne konuştuğumuzu sordu , bende anlattım
. '' Nasıl kabul etmezsin ya bide çocuk çok yakışıklı ''
Yol boyunca böyle şeyler söyledi ve sonra
'' Bugün bize gelsene birşeyler yaparız '' dedi .
Erken uyandığım için çok uykum vardı ve hayalim eve gidip uyumaktı o yüzden aslında bahaneee.
''Gelmeyeceğim''
dedim ama Zeynebin ısrarları sonucunda gitmek zorunda kaldım Zeyneplere geldiğimizde teletelefonuma bir mesaj geldi .
Mesajda : Teklifi mi neden reddettin ?
Yazıyordu cevap yazmadım ve lavoboya gittim, çıktığımda telefonum Zeynepteydi
'' Napıyorsun telefonumla ''
dedim ve ekranı bana göstermesiyle öylece kaldım .
Mustafa ya cevap olarak :''Kararımdan vazgeçtim , gidebiliriz :)''
Yazmıştı . Çok sinirlenmiştim birde gülücük koymuştu ya olamaz , napıcam ben şimdi ?
**
Okuyucu çolğalsa biraz -,-