2 gün olmuştu.Burda 2 gündür vardık ve bu günün ne olduğunu çok iyi bilmeniz lazım.Unuttunuz mu?? BUGÜN İLK GÖSTERİMİZ VAR!doğrusu ben çıkamayacağım ama neyse.Yavaş yavaş perdeler açılırken bir köşede Foxy ile oturmuş seyrediyorduk.Mutlu bir şekilde Mangle'ı izliyordu.Dalıp giderken Chica mutlu bir sesle yanıma koştu
"HEY BONNİE?YAŞIYORMUSUN ALOOO??"
Beni bir kaç kez sarsmasıyla kendime geldim."Yavaş Kolumu koparıcaksın,biliyorsun tamir edilmesi uzun sürüyor."
Koluma bakarak utandı bir anda
"Çok Özür dilerim"
Ve yavaşça elini çekti.Ona Gülümseyerek "Önemli değil dedim" biraz utancı geçmişti.Bir anda elimden tutup kendime çekince ağzından bir "Haa" sesi çıksada yanıma oturmuştu.Foxy'e tekrar baktıktan sonra gözündeki aşkı gördüm Ve Chica'ya dönüp "Seni çok seviyorum" dedim.Beklediğimden farklı olarak yüzünü buruşturdu ve
"Bunu kaç farklı kıza dedin?"
Dedi.Ah dostum ciddimisin?Tüm romantikliğimi bozdun ya."Tamam bayan trip,başkalarına sadece seni sevdiğimi söyledim."
Biraz olsun yüzü değişir die bekledim ama olmadı."Palavracı seni! Ayrıca Bayan trip ha?!? GEL BURAYA SEN KİME BAYAN TRİP DİYORSUN?!"
Tabiki tabanları yağlayıp ordan kaçmaya başladımÇok hızlı koşarken önüme bile bakmıyordum.O sırada önüme çarpan şeyle beraber yere yuvarlanmam ile neler olduğunu anlayamamıştım.Tek duyduğum
"BONNİE DUR!" Sesiydi.Ne mi olmuştu? Sahnedeki perdeye çarpıp onla beraber yere yuvarlanmıştım.Candy ve Mangle bana ezici bakışlar atarken tüm çocuklar bir anda kahkaha atmaya başlayınca bende ayağa kalkıp gülmeye başladım Ve hepsine selam verdim.Sahneye çıkmayı özlemiş olabilirdim tabi,yani,biraz...
Sahneden ayrıldığımda Mari beni çiğ çiğ yiyecek off*********
Mari:Bu akşam güvenliği falan yakalamıyorsun!
Ben:Ama Mari-
Mari:
-Aması falan yok.Ayrıca o perdeyide düzeltmen gerekiyor,üzgünüm ama yaptığın çok büyük bir hataydı.Ben:Of tamam perdeyi düzeltmeye gidiyorum😒
İçimden bir Of çekerek Sahneye doğru ilerledim.Gösteri çoktan bitmişti.Bir anda Goldenın önümde belirmesiyle yerimde sıçradım.
"Hay ana-Golden!Şöyle gizli gizli çıkmasana ya ödüm kopuyor abi!"
"Ne be buda benim karizmam"
"Karizmana ben her neyse"
"Ee ne oldu? Annemden azarmı işittin?" Diyerek Piç smile attı.
"Gülmesene be,evet.Şimdi
perdeyi düzeltmem gerek.Yardım edersin dim-""Aa şey,ocakta yemeğimi unuttum gitmem gerekk "
Bir anda kaybolmasıyla arkasından bağırdım.
"Golden sen yemek bile pirişemiyorsun!Ayrıca Pizza dışında bir şey yemiyoruz!!"
Aman her neyse😑
Umutsuzca yürürken Chicanın yanıma gelmesiyle mutlu oldum.
"Ah geldi kurtarıcım" diyerek yanağından makas aldım,gülümsedi.
"Hadi gidelimde bari işi hızlı bitirelim,biliyorsun bugün güvenlik gelicek."
"Ben gelemiycem 😑"
"Mari mi?"
"Evet..."
O sırada konuşmayı kapatıp sahneye vardığımızda perdeyi toplamaya başladık.
Yırtık yerleri diktik,birleştirdik,tozunu aldık Ve en sonundada geri astık.Bir birimize beşlik çaktıktan sonra gülmeye başladık.
"MİSSİON COMPLETE👍🏻"
*****
Chica Sol taraftan cama yaslandığında güvenlik korkuyla yerinde sıçradı.Ben İse karanlık bir köşede Freddy'nin taktiği ile sadece olanları izliyordum.Şuan da Okadar çok o güvenliği avlamak isterdim de....
Bir tokat patlatıp kendime geldim.Gecenin bitmesine 1 saat kalmıştı Ve çok yavaş ilerliyordu.Bu Böyle olmayacak diyerek harekete geçtim.Üzgünüm Mari... Hemen Mutfağa koştum Ve orda bir ses duydum.Biri mi vardı orda?Yavaşça ilerledim.Güvenlik olamazdı.Belki Candy dolaptan kalan pizzaları aşırıyordu.
Vardığımda "Candy?" Diye seslendim.Cevap gelmeyince yürümeye devam ettim.Bir anda sırtımın duvara çarpması ile ne olduğunu anlamadım.Boynumu tutuyordu,canım yanıyordu.Bu mor eller..."Purple Guy!"
Eliyle beni susturarak
"Şşş sessiz ol" Dedi ve çok korkunç bir şekilde sırıttı.Korkum artmıştı.Evett,geri döndüm.Çok özlenmişim farkındayım 😂 Bende cidden sizleri çok özledim fakat çok yoğun olunca Ve ilham gelince yazamadım.Ayrıca tabi derslerde varr.Bu arada güzel yorumlarınız İçin hepinize çok teşekkür ederim ❤❤ Zaman buldukça yazmaya devam edeceğim.Seviliyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonnie'nin gözünden Fnaf
FantasíaFnaf'i çok mu seviyorsunuz? En sevdiğiniz karakter Bonnie mi? Onun gözünden fnaf nasıl birşeymi? Merak ediyorsanız bu kitabı okuyun!