Hoşgeldin Mangle

1.8K 83 46
                                    

Sahneye doğru yürürken Vixen'ın bir adamla konuştuğunu gördüm.Arkası dönük olduğu için yüzünü görememiştim.Adam gitti ve Vixen içeri girdi.
Vixen:Selam!
Foxy hemen koşturarak geldi.
Foxy ile ben:Selam Vixen
Foxy:Eşyalarını aldınmı?
Vixen:*Elindeki poşetleri gösterir* gördüğün gibi evet.
Ben:Bunları mutfağa yerleştir ozaman.
Foxy:Hayır!
Vixen:Ne var? Orası senin yerinmi?
Foxy:Hayır ama...
Ben:Vixen sen takma git eşyalarını yerleştir.
Vixen gider.O sırada foxy kolumdan tutarak.
Foxy:Ne yaptığını sanıyorsun sen!
Ben:Ne var bunda? Eşyalarını yerleştiricek bir yer verdim.Hem oraya çocuklar pek fazla girmez.
Foxy:Anlamıyormusun rüyamın Yarısı gerçek oldu ve o odaya girersek...
Ben:Merak etme olsa zaten purple guy'ı görürdük.
Foxy:Haklısın,ama birşey olursa bu hatayı senden değil kendimden bilirim.
Pc'a doğru yürümeye başladı.Bende sahnede prova yapıyordum.

1 saat sonra

Patırtılar bağırışmalar foxy'nin koşma sesi ağlama ve Gülme sesi.Herkes panik olmuştu.Mari ile birlikte foxy'nin olduğu yere gittiğimizde görüntü hiç iç açıcı değildi.Foxy'nin Rüyası gerçek olmuştu!Önümüzde Foxy kanlar içinde yatan Vixen'a bakıp ağlıyordu.vixen'ın arkasındada purple guy sırıtıyordu.
"Hoşçakal" dedi ve ortalıktan kayboldu.Purple guy buraya nasıl girmişti? Tabi ya Vixen'ın konuştuğu adam oydu!(Evet arkadaşlar geçen Yarışmanın sonucunu FNaFGamerr bulmuştur.O adam purple guy'dır vede FNaFGamerr en büyük Mangle fanı olmuştur!) Mari ve foxy hemen Vixen'a koştular.Foxy Vixen'a sarıldı.
Mari:Foxy onu geri yaşatabilme şansımız var.
Ben:Ne?
Freddy:Nasıl?
Mari:Sizi animatronik yapıp yaşama geri getirdiğim için aynısı Vixen'ada yapmamız gerekicek.Foxy! Bu görev senin 3 tane maskeden bir tanesini seç.
Foxy:*ağlamasını durdurur* Pembe tilki!
Mari:Tamam,şimdi Foxy Vixen'a maskeyi taktığı an herkes Gözlerini kapatıcak.Sayıyorum 1..................2..........3. Kapa!
Foxy Vixen'a maskeyi takar takmaz her yer Işığa büründü ve hemen gözlerimizi kapattık.Işık gidince gözlerimizi açtık.Mangle çok güzel bir kız tilki olmuştu.Aynı foxy gibi.Aaaa yoksaaaa Foxy Vixen'a aşık!!!!!

???:Nerdeyim ben?
Foxy:Güvendesin Mangle
???:Mangle?
Foxy:Artık yeni adın bu Mangle, Mangle The Fox
Mangle:*Kollarına bakar* bana, bana ne oldu?
Mari:Mor adam yani purple guy onlar gibi senide öldürdü.Bizde seni animatronik yaparak yaşama geri döndürdük.*Mangle'a ayna tutar*
Mangle:Ama ben...Çok tatlıyım!!
Foxy:Evet öylesin*Utanır* seni ben Seçtim :)
Mangle:*Utanır* teşekkür ederim
Chica:Mangle artık hep buradamı kalıcak.
Mari:Evet.
Ben:Peki gösteri ertelenecekmi?
Mari:Evet 2 gün ertelenicek

Umarım yb mü beğenmişsinizdir.Sınır 3 beğeni 5 yorum!Yeni soru soruyorum!!
Sizce diğer bölümde
Foxy ile Mangle mı
Bonnie ile chica mı
Freddy ile chica mı
Sevgili olacak?
Yoksa
Aşk kavgası mı olacak?
Doğru cevabı bilen bir karakterin en büyük fanı olacak ve o karakteri kendisi seçecektir.
Kullanılmayan karakterler:
Marionette Bonnie Chica Foxy Golden
Freddy Purple guy!
Bunlardan birini kullanabilirsiniz.İyi günler ^_^

Bonnie'nin gözünden FnafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin