Multide Derinin elbisesi
Sabah Adanın üstüme zeytinyağını dökmesiyle uyandım.Ya benim neden böyle bir arkadaşım var.
"Adaaaaaaaa"
"Ne?"
"Benim odam neden bu kadar toplu yaa."En nefret ettiğim şeyler arasına giriyor odamı toplu görmek.
"Çok dağınıktı."
"Çok dağınık olduğu için benim odam zaten."
"Ben-"annemin kahvaltıya çağırmasıyla aşağı indik.Kahvaltıyı gördüğümde yüzümü buruşturdum.Gerçekten mi anne ya yumurta mı yani.Annem ve babamla gece Ada uyuduğunda aşağı inip konuşmuştum hiçbir şey olmamış gibi davranacaktık tabi ki babamın bu işi bırakacağını hiç sanmazdım.Aman neyse benim şuan önümde duran yumurtayla ilgilenmem gerekiyordu.Tamam hiçbir şey olmamış gibi davranın dedik de bu kadar da umursamaz olunmaz ya.
"Anne cidden yumurta mı yaptın?"Annemden önce çoktan masaya kurulmuş ağzı yumurtayla dolu olan arkadaşım konuşmaya başladı.
"Nö gözöl yömök Dörön."Midem kalktı ya
"Geber Ada."Suratını buruşturup geri yemeğine döndü.Bende bir şeyler atıştırıp Adayıda saçından çekip dışarı çıktım.
''Yaaa napyon sen hı napyon?''
''Ada sen kilo almışsın.''deyip kolundan çekip yürümeye başladım.
''Ciddi misin Derin ayy inanmıyorum of üçüncü yumurtayı yemeyecektim Derin napacam ben hemen kilo vermem lazım lahana diyeti mi yapsam yoksa ıspanak diyeti mi ay ben ikisini de yapayım daha çabuk kilo veri-''
''Ada yeter!!''
''Ama kilo aldın dedin.''
''Hay kafama yumurta düşseydi de demeseydim benim ki de kafa ya.''Tek kaşını kaldırıp baktı.Tamam çoğu zaman bende o kadar konusuyorum ama olsun yani.Başka birisi konuşunca olmuyor.
"Nereye gidiyoruz"
"Bilmiyorum"
"Bilmediğin yere neden gidiyoruz."
"Seni kötü yola düşürecem"
"Ben daha çok gencim benim çocuklarım var onlar bensiz ne yaparlar."
"Adacım"
"Tamam be sustum."
"Ada yaptığın parti planından haberim var.Kesinlikle parti istemiyorum."
"Ama sen-"
"Biliyorum ama artık parti istemiyorum."
"Sen bilirsin o zaman bara gidelim."Ada benden iki ay büyük.Iraz da 19 yaşında zaten.
"Tamam ama sadece üçümüz."
"Tabi ki."Umarım sadece üçümüzdürüz Ada.
"Hadi o zaman disko disko.Gecelere akalım"
"Hadi akalım o zaman."Dolabı sonuna kadar açıp göz gezdirdim.Bara giderken ne giyinilir ki.
"Ada biz ne giycez hayatımızda hiç barın kapısının önünden bile geçmedik ."
"Bilmem.Dizilerden gördüğümüz kadarıyla hem belki çok yakışıklı bir adam görürüm sonra onu hamile bırakırım o da benle evlenmek zorunda kalır evli mutlu çocuklu.Ayy süper bir şey giymem lazım."
"Hıhı."
"Sen beni dinlemedin mi?"
"Evet" yastığı kafama yedim ama galiba hakettim neyse ben ne giyecem ya.Ada kendine su yeşili bluz altına yine su yeşili üstünde pembe çiçekler olan bir etek aldı.Ben de siyah bustiyer ve yine siyah etek aldım.Kıyafetlerimizi giyip saçlarımızı yaptık.
"Hadi Irazı ara da gelsin."
"Tamam."
Korna sesiyle aşağı indik.WTF.Iraz ve Poyraz mı? Yok artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAcık #wattsy2016
Novela JuvenilAdam , severse tam severdi.Ya hep ya da hiçti. Kadın, hep severdi.Onun icin hepti. Adam kadın için MAFYAcıktı Tüm hakları saklıdır. Baya kahkaha atacağınıza eminim eğer ağlamak istemiyorsanız bu kitap tam size göre ( öyle duygusal şeyler yazamam ama...