Ben koruyacaktım

23 3 0
                                    

Sözlerimle Egemen afallamıştı en sonunda kolundan kurtulup eve gitmeyi başarmıştım. Şuan evimde yatağımda uzanıyordum ve Egemen hiç aramamıştı. Ondan etkileniyordum kabul etmiştim gerçeği ama Egemen çok farklıydı bakışı kokusu gülüşü her kızın hayalindeki insandı. Ben ise kendi halinde bir kızdım onun hayatına ayak uyduramazdım.

Kalkıp mutfağa gittim, karnım acıkmıştı. Hemen kendime makarna suyu koydum ve oturup kaynamasını bekledim, masa da ellerimle oynarken kapı çaldı ağır adımlarla kapıya gittim ama kimse yoktu. Kapıyı tekrar kapatıp mutfağa yönelmeye başladım tekrar çaldı. Kapı deliğinden baktım anında tanımadığım 2 adam vardı kapıyı açmamayı tercih ettim Israrla çalmaya başladılar. Korkmaya başlamıştım, Esrayı arayıp hemen gelmesini söyledim o Sırada kapı sesi Kesilmişti. Esra 5 dakika içerisinde geldi ve içeri girdi. Sokağın başında adamlar duruyormuş anlatmaya başladı
-Masal tehlikeli tiplere benziyorlardı, Sergen'i arasak oda gelse tek kalmayalım ne olur ne olmaz dedi korkar bir şekilde
-Ara tamam da benden ne istiyorlar o adamlar
Esra bilmem der gibi dudağını büzdü. Tekrar kapı çaldığında esrayla birbirimize baktık ve kapıya yöneldim. Esra ne kadar açma dese de açtım ve iri yapılı bir adam
-Masal Sarah dedi
-Buyrun benim dedim olabildiğince dik durdum
-Size bir not getirdik diyip notu verdi ve gitti.
Anlamsızca arkasından baktım o sırada Sergen geldi içeri alıp kapıyı kapattım notu açmaya başladım.
Ikisi de meraklı gözlerle bana bakıyordu notu açıp okudum "Sarah holdingin veliahtı, eğer amcana söyleyip ihaleden çekilmesini sağlarsan senin canını bağışlarım"
Okuduğumda Esra korkudan bana sarılmıştı "ne demek bu masal ne diyorlar ne ihalesi" bir şey diyemiyordum çünkü ben ilgilenmezdim şirketle Sergen hemen "amcanı ara" dedi. Kafamı sallayıp amcamın numarasını çevirdim. Çalar çalmaz açtı asla geciktirmezdi beni hemen telefonlarımı açardı. Hoparlöre alıp amcama durumu anlattım. Bir kaç dakika cevap vermedi "Masal kızım hemen taşınıyorsun o evden ve tek kalmıyorsun yanında hep biri olsun ben 2 güne geleceğim" dedi ne kadar sorsam da cevap vermedi sorularıma "dikkatli ol" diyip kapattı telefonu. Üçümüz birbirimize bakıyorduk Esra "ben kalırım seninle" dedi gülümseyerek ona baktım ama kabul edemezdim ona da zarar verebilirlerdi Sergen girdi araya "Bizde kalın annemler yok kapıda güvenlikte var zaten ben Yanınızda olurum hep"
Gerek yok desem de kabul etmedi hemen eşyalarını toplattı ben kendi arabamla gidecektim ve bir otelin önünde bırakacaktım arabayı böylece beni takip ediyorlarsa yanlış bilgi vereceklerdi üstlerine gidip bir otelin önünde durup içeri girdim. Sergenlerde arka tarafta bekliyorlardı, insanların içinden hemen arka tarafa geçip arabaya bindim ve evlerine doğru yola çıktık. Esra kafasını bana çevirip "baksana film gibi" diyip güldü. Gerçekten öyleydi film gibiydi bu Yaşananlar babama o kadar çok ihtiyacım vardı ki. Gözlerim dolduğu an eve gelmiştik ev büyüktü ve her yerde kamera vardı. Çantamı indirdiğim an karşımda Egemeni gördüm "hayırdır" dedi bana bakarak kafamı çevirip başka şeyle ilgileniyormuş gibi yaptım. Sergen girdi hemen araya "içeri geçelim anlatırız kardeşim" Egemen gözlerini üzerimden çekmiyordu. Içeri girip tekli koltuğa oturdum Sergen olayları egemene anlatmaya başladığında Pür dikkat onu dinliyordu keskin bakışları beni korkutmuştu anlatmayı bitirdikten sonra bana dönüp " yanından ayrılmak yok" dedi. Kaşlarımı çatıp ona baktığım sırada "itiraz etmekte" dedi. Aslında içten içe mutlu olmuştum hep yanında olmak belki de bana iyi gelecekti.

Sergen bana yatacağım yeri gösterdi, Egemenin hemen yanındaydı odam teşekkür edip içeriye girdim. Eşyalarımı koyduktan sonra Egemen içeri girdi "bir şey olursa Çığlık atman yeterli yan odadayım" kafamı tamam anlamında salladım. Hala bana bakıyordu bende Gözlerimi kaçırmadan ona bakıyordum en son dayanamayıp güldüm "neden öyle bakıyorsun" kendine gelmiş olacak ki "öylesine, iyi geceler" diyip çıktı.

EGEMEN
Olanları duyduğumda istemsizce korkmuştum, içimde öfke oluşmuştu. Sergen anlattıktan sonra kafamı Masala çevirdim ve göz Göze geldik. Mavi gözleri korkmuş bir şekilde bakıyordu ona bakınca kendimden geçiyordum. Sergen odasını gösterdiğinde bende arkasından odaya girdim ve uzun uzun gözlerine baktım nefesim kesiliyordu onu öpmek istiyordum. Gözleri bana denizi anımsatıyordu uçsuz bucaksız biraz gitsen boğulacaksın gibi. En son gülerek "neden öyle bakıyorsun" dedi. Gülüşü insanın içini bu kadar ısıtabilir mi? Kendime gelip hemen odadan çıktım bu duygunun beni ele geçirmesine izin veremezdim. Ben bir kıza bağlanamazdım en fazla üç gün Sürer sonra sıkılırdım. Ama masal çok farklıydı sürekli görmek izlemek istiyordum. Beni terslediği ilk günden beri bu duyguyu hissediyorum her an arkasındayım onu izliyor bakıyorum.
Sergen'e de sinirlenmiştim Masalı korumaya çalışmıştı o korumayacak ben koruyacaktım onu.

Masal
Gece korkmuş bir şekilde uyandım saçlarım alnıma yapışmıştı. Su istedim ama yanımda yoktu sessizce Aşağıya indim Sergen ve Esra koltukta uyuyakalmıştı gülümseyerek onlara baktım ve mutfağa gittim su içtim. Odaya girdiğimde ışığı açtım ama yine de yatamadım korkuyordum, ilk defa korkuyordum. Bir yanım Egemenin yanına gitmek istiyor bir yanım direniyordu. Yatağa oturup etrafa baktım ama korkum geçmiyordu aksine gittikçe artıyordu. Yataktan kalkıp ufak adımlarla egemenin odasına girdim. Üstü çıplaktı bir yastığa sarılmıştı bu haline gülümsedim. Uyurken çok güzeldi, uzun kirpikleri, dudakları baştan çıkarıcığıydı. Elimi yüzüne dokunduracağım an geri çekildim ne yapıyordum ben yatağına oturup biraz daha izledim ve en sonunda koluna dokunup "Egemen" dedi Gözlerini hafifçe açtı karşısında beni görünce hemen yerinden fırladı "ne oldu iyi misin" dedi panik bir şekilde kafamı evet anlamında salladım " iyiyim ama uyuyamıyorum yanında uyuyabilir miyim" gözleri fal Taşı gibi açıldı ve gülümseyip gel dedi yanına utanarak uzandım ve Gözlerimi kapattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇAPKINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin