2.0 // Inevitabil va suferii .

84 7 5
                                    

" Niciodată să nu spui niciodată .. "

M-am trezit cu o durere insuportabilă de cap şi m-am ridicat încet din pat . Mi-am dus mâinile la tâmplă încercând să mai diminuez din durere dar fără reuşită . O bătaie uşoară la uşă m-a salvat din chin şi m-am îndepărtat rapid spre uşă .

Am îmbrățişat-o strâns pe blondă, trecând cu vederea peste faptul că sunt doar într-o pereche de boxeri şi un tricou . Sunt surprins că a venit să mă vadă , la cât de tare s-a ruşinat aseară , nu mă aşteptam să mă mai caute . Nu mă aşteptam să o caut eu dar da , viața asta e surprinzătoare .

- Hei , blondo , îi şoptesc la ureche , strângându-i părul în pumn .

- Hei , spune retrăgându-se din îmbrățişare . Eu .. am venit să văd ce faci, dacă te deranjez , plec..

Am zâmbit privind-o şi mi-am dus mâna pe obrazul ei moale mângâind-ul uşor.

- Nu mă deranjezi , Yoana , eşti singura persoană care nu m ar deranja vreodată .

- Marcus, încearcă să spună dar îi pun un deget pe buze .

- Yoana , să nu cumva să mă contrazici , ştiu ce simt .

Zâmbeşte uşor etalându-şi gropițele şi mă îmbrățişează din nou, de data asta cu mai mult curaj . Asta-i fata mea .

*******

- Păi , am ajuns , opresc maşina în fața blocului ei şi îmi mut privirea spre ea . Astăzi cred că a fost cea mai genială zi din viața mea . Am fost într un parc de distracții unde am stat aproape toată ziua .

- Mulțumesc că m ai adus ..

M am apropiat uşor de ea plasându-mi mâna pe obrazul ei . Ochii ei aproape verzi nu încetau să mă privească iar buzele alea.. oh , doamne , ce n aş da să le sărut măcar o singură dată .
Şi-a închis ochii şi şi-a pus mâna peste a mea muşcându-şi buza de jos . Al dracului să fiu dacă mă mai pot abține .

Mi-am lipit buzele de ale ei , făcând-o să tresară uşor . Nu ştiu de ce dracu am făcut asta , de ce am chemat o la mine , de ce o sărut . Ştiu că o voi face să sufere . Inevitabil va suferii . Sunt bărbat şi nu înainte de toate , sunt vedetă . E inevitabil să nu mă vadă în diferite ipostaze cu alte femei .
M-am retras uşor din sărut privind o . Fața ei nu exprima niciun sentiment . Avea o expresie neutră şi inexplicabilă şi o să încep să mă simt prost dacă mă mai priveste mult aşa .

- Eu.. o să plec , spune uşor coborând din maşină .

- Yoana , stai !

Am coborât şi eu fugind după ea .

- Marcus , sunt ok , poți pleca .

S a întors cu fața la mine lăsându şi privirea în jos . M-am apropiat de ea ridicându i privirea spre mine .

- Nu fii nebună . Te-am sărutat cu un motiv , Yoana . Nu o să te las , promit .

- Nu fă promisiuni pe care nu eşti capabil să le ți , Marcus .

- V am promis eu ceva şi nu m am ținut de promisiune ?

- Marcus , nu pot fii ce vrei tu .

- Eşti deja tot ce vreau eu .

- Nu te minții singur .

- Ştiu ce e bine pentru mine .

- Dacă ştiai nu mă sărutai . A fost o greşeală .

- O greşeală pe care aş repeta o de o mie de ori .

- Nu .

Mi-am strivit buzele de ale ei şi am împins-o uşor în perete făcând-o să geamă în sărut . M-am lipit de ea , ridicându-i picioarele în jurul taliei mele .

- Mar... zice dar o opresc imediat muşcându-i buza inferioară . Dumnezeule , ador până şi felul în care geme . Am coborât cu săruturile pe gât , sugând o mică parte din piele . E a mea . Ea e a mea .

Şi a lăsat capul pe spate trăgând de părul meu . Dacă mai continuăm mult aşa nu sunt sigur că mă voi mai putea opri până nu o simt .
Am lăsat-o încet în jos şi am sărutat-o apăsat trecând cu limba peste buzele ei .

- Noapte bună , princess .

Îndrăgostit nebuneşte // M.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum