Öteki

118 18 1
                                    

Polis sirenlerinin eksik olmadığı 52. Sokakta sıradan bir gün. Işık almayan tek pencereli , manzarası Bay Dolunay'ın kedi dolu salonu olan tek odalı evimde sıradan yaşam. Neyse ki tuvalet fena değil. Kimsenin görmemesi gereken şeyleri sakladığım yer orası. Çalıştığım mini kafeden aldığım maaş anca buraya yetti. Elimden geldiğince idare etmeye çalışıyorum. Aslı'nın bana birilerini ayarlama serüvenleri de olmasa neredeyse sıkıcı bir hayat geçiren biriyim. Sıkıcı ve sıradan.

Bu benim hakkımda sadece sizin bilebileceğiniz şeyler. Peki ya öteki ben ?

-

" Kalanları ne yapacağız ? "

" Eski yöntem. Hepsini yakın. "

" Canlı canlı mı ? "

Doktor yanındaki takım elbiseli adama bu şekilde bağırınca adamın korumaları silahlarına dayandı. Adam eliyle onları durdurdu.

" Onlar artık canlı sayılmaz doktor . Başarısızlıklar saklamaya değmez. "

Doktor istemese de ağır adımlarla laboratuvara yöneldi. O sırada gri gömlekli kız koşarak geldi ve doktorun yanında durdu .

" Bir tane var ! Olumlu ! "

Takım elbiseli adam gülümsemeye benzer bir ifadeyle yürümeye başladı. Göz taraması olan kapıdan girdikten sonra etrafını kaplayan buharla temizlendi. Kırılmayan cama avucuyla dokundu. Parmaklarıyla okşar gibi hareketler yaptı. Camdan duvarları olan minik odanın içindeki buhar boşaldıktan sonra geriye kalan şey kendi eseriydi. Olmuştu. Tam karşısındaydı. Bölgenin en göz alıcı canlısı. Küçük bir virüsle olmuştu. 4999 kişinin canına mal olsa da onun için tek bir pozitif keyfini yerine getirmeye yetti. Amacına ulaşmak için daha fazlasını da öldürecekti.

İçerideki cama yaklaştı. Adamın elini koyduğu yere kendi elini koydu . Küçük bir bebek gibi onu taklit ediyordu. Her şey normal gözüküyordu. Kızın gözlerinin akında oluşan kırmızı damarlar hariç. Adamla gözgöze geldiler. Doktor kapıdan girdiğinde aceleci davranıp kolunu boyunun hizasında duvarda duran boş çiviye çarptı. Kolunu tuttu ama odak noktası kızdı.
Giydiği gömleği çıkarttı ve yanındaki kıza verdi . Tişörtü kanlanmıştı.

Olumlu canlı için olan kontrol listesi henüz duvarda yoktu. Çivi de erken çakılmıştı.

Doktor kızla gözgöze geldi . Camdaki küçük delikler içeri oksijen girmesi içindi. Ama unuttukları şeyler vardı. Kızın burnuna gelen koku beynini uyuşturdu. Takım elbiseli adamın eli hala camdaydı. Kız bütün gücüyle cama yüklendi. Cam kırılmadı ancak bir darbeyle daha kırılacak şekilde çatladı. Acil durum prosedürüne göre alarmlar harekete geçti ve oda bayıltıcı spreyle doldu. Virüs kızın vücudunun tamamına ulaşmadığı için kız direncini kaybetti.

-




MESELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin