Kaza

28 1 0
                                    

Yorgun bedenim arabanın sarsıntısıyla sağ koltuğa devrildi. Bir yandan uyanık kalmaya çalışırken bir yandan da şoför koltuğundaki adamın nabzını sayıyordum. Diğer adam ise silahını üzerime doğrultmuş her 5 dakikada bir en ufak hareketimde beni vuracağını söyleyerek tehdit ediyordu.

Sağ kolum uyuşturucunun etkisiyle hareketsizken sol kolum ise son dakikalarını geçiriyordu. İç sesim değerlendirmelerini hızlandırmaya karar verdi .

- Uçak saati çoktan geçmiştir. Oturmaya bile gücüm yokken kaçamam. Biraz daha uyanık kalırsam bünyem iflas edebilir. VC17 etkisini göstermiyor. Uyuşturucu engellemiş olmalı. Kanın tadı hâlâ ağzımda. Her zamanki gibi Caner Bey düşünceli davranıp ağzımı da kapatmalarını söylemiş ancak geç davrandılar. Çalışanlarına çok değer veriyor ya . Zarar görmesinler. -

Arabanın ani freniyle düşüncelerim uçup gitti ve koltuktan kayıp ön koltuklarla arka koltukların arasına düştüm.

----

3 SAAT ÖNCE

Odanın küçük olmasının dezavantajı olarak ikinci bakacakları yer burasıydı. Seslerden anladığım kadarıyla 3 kişiydiler. Kapıyı kilitledikten sonra adamların yumrukları kapıyla buluşmadan önce penceresi olmayan banyomdan birkaç saniye nefret ettim . Daha sonra çıkış yolu olmadığına karar verip kapıyı açtım.

İki seçeneğim vardı. Ya öylece teslim olacaktım ya da ..

Bedenim beynimden hızlı davranıp adamlardan birinin üzerine atladı. Kısa boğuşmamızdan sonra pes etti ve sessiz gemisiyle onu uğurladım.

Ağzımdaki taze kan kokusuyla tüm duyularım açıldı ve saniyesinde uyuşmaya başladım. Sağ koluma saplanan 3 uyuşturucu iğneyle bakıştıktan sonra gözlerim yavaşça kapandı.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MESELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin