Prolog

1.1K 38 1
                                    

Z pohledu třetí osoby

Je to dva roky co se Justin a Nina neviděli. Ona vychovává svého syna Noela se svou matkou. Nyní se Nina jmenuje Elizabeth Stow. Všichni ji, ale říkají Beth nebo Liz.

Justin se Ninu snažil najít všude. Myslel na jejich děťatko. Má dceru nebo syna. Moc by to chtěl vědět.

Jednoho dne se ale setkají. Co když, ale Justin svou lásku nepozná?

Nina

"Mamínkó!" Zakřičel na mě Noel a běžel ke mě když jsem otevřela dveře. "Ahoj zlatíčko." Zacukrovala jsem a vzala si ho na ruce. Noel je můj syn. Má oči jako Justin, je mu tolik podobný. "Kdes nechal babičku?" Zeptala jsem se ho a dala mu pusinku. "Je nahože." Zašišlal a já se s ním vidala nahoru. "Ahoj mami." Řekla jsem a položila Noela na zem k hračkám. "Budeš si hvát se mňou maminko?" Zeptal se mě Noel a já si k němu hned přisedla a začala si s ním hrát.

"A maminko, kdy pšijde tatítek?" Zeptal se mě a já nevěděla co říct. "Víš zlatíčku, tatínek tě má rád, ale je v práci víš. On za tebou každý den chodí, ale ty už spinkáš." Zalhala jsem mu a snažila se zadržet slzy. Kéž by Justin měl rád svého syna. Ale on ho nikdy nechtěl. Chtěl ho zabít, a je mu jedno co s ním je teď, nebo co je se mnou. "Maminko chči jít spinkat." Usmála jsem se na něj a odnesla ho do postýlky. Uložila jsem ho a on po chvíli usnul. Vydala jsem se do klubu.

Justin

"No tak Fredo! Chazi! Ryane! Doprdele pohněte jinak to letadlo nestihnem!" Zařval jsem na kluky od dveří. Kluci konečně dorazilo do chodby a pohli jsme se vidat k autu. Cestou na letiště jsme projížděli okolo Ninina domu. Bože lásko co teď děláš? A co dělá naše dcerka nebo syn? Kéž bych věděl kde jsi lásko. Vzdychl jsem a cítil jak se mi do očí hrnou slzy. Zatlačil jsem je zpátky. Na letišti jsme nastoupili do letadla a vydali se na cestu.

Když jsme přistáli bylo deset dopoledne. Vydali jsme se z letiště na hotel. Když jsme se ubytovali, rozhodl jsem se s klukama porozhlídnout po New Yorku.

Love me forever (Justin Bieber)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin