După incidentul cu Sara au aparut primele tăieturi, primele gânduri negre. Stăteam închis în casă toată ziua.Singurul motiv pentru care ieșeam era școala,unde eram și acum.
Ora de istorie. Ce-am mai plictisitoare ora din cate exista. Dar din fericire ultima pe ziua aceea. Mai erau 20 de minute din ea... 19...18...Gata. Urma sa merg acasă.
Cumva am ajuns intr-o parcare. Știam parcarea, și blocul. Era blocul în care stătea Sara. Nu stiu de ce eram acolo dar nu puteam pleca. În surdină se auzea o melodie rock pe care eu și Sara obișnuiam să o ascultam împreună. M-am uitat la balconul ei si pentru prima data după mult mult timp am vazut-o. Doar ca pentru a doua oara am vazut-o căzând. După atingerea asfaltului muzica rock s-a oprit. În locul acesteia se auzea un râs malefic venit parca din iad. Se auzea incet dar din ce în ce mai tare.M-am uitat la Sara care avea pe fata un zâmbet straniu. M-am apropiat de ea.Eram chiar lângă ea.
-Zack! ZACK! Haide trezirea trebuie sa mergi acasă. Orele s-au terminat.
Nimeni nu a spus ceva de profesor. Doar ora era plictisitoare. Visul m-a înspăimântat rău. Am ajuns în lift fără să îmi dau seama. Când am ajuns în fata ușii am simțit că ceva este în neregulă.
Am deschis ușa ușor și am intrat. Trebuia sa va spun de mai înainte ca nu am avut vreodată părinti foarte buni.Pe pereții din hol erau zgârieturi ca de unghii și pătat cu sânge. Pe jos erau pete de sânge și urme ca s-o cum cineva a târât un corp pe acolo. Am ajuns în camera mea. Acolo era intact. Am intrat în cameră părinților mei. Tata, dacă așa mai merita sa ii spun,statea deasupra corpului plin de sânge. La început am crezut ca era vorba de un hot sau intrus dar am văzut apoi pletele însângerate ale mamei mele. Sângele se scurgea de pe covorul alb al dormitorului pe parchet. Lacrimile m-au cuprins instantaneu. Tata m-a vazut.Prin gesturi a încercat să spună că nu era ceea ce pare,insa știam exact ce era.
De mult timp tata, sau omul care sta peste cadavrul mamei mele,venea beat acasă și o scuza pe mama ca îl însala,dar nu era adevărat. Spunea de mult timp ca o va omorî dar am crezut ca sunt doar vorbe spuse la beție.
Când a dat sa vina înspre mine am fugit.Am luat ghiozdanul și portofelul meu și am fugit. Timp de 10 minute am fugit încontinuu fără să știu unde mă duc. Știam doar ca trebuie sa fug departe, foarte departe.
CITEȘTI
Monstrul
Teen FictionAceasta poveste este despre un băiat normal. Doar ca după un accident teribil s-a schimbat...pe veci.