Am iesit din spital dupa 2 luni,dar inca ma simteam rau.Probabil era din cauza faptului ca inca ma gandeam la silueta neagra si la regenerarea mea dubioasa.Am ajuns acasa si stateam intins in pat.Simteam cum imi zvacneste capul si spre norocul meu inca nu stiu cum...imi simteam su piciorul,pentru ca era acolo,inca.
Tot semestrul intai am stat in spital deci am fost scutit de teme teze si note.Se pare ca,cumva am avut media 10 la toate materiile pentru ca nu am putut merge la scoala si am fost scutit cumva.Eu ma temeam ca voi repeta clasa dar se pare ca sunt premiant.Pacat ca in semestrul doi o sa merg la scoala si nu voi mai fi premiant.Cu toate ca am avut note mari am pierdut materie si teme.Am ramas in urma si voi ramane la multe materii.
Insa asta era o minimalitate acum.Trebuia sa ma gandesc intruna la ce mi s-a intamplat in urma cu 3 luni.Nu puteam sa trec pur si simplu ci vederea.Nu sunt stea de mare deci nu ma regenerez.Am tot avut vise cu acea silueta stranie.Ma apropiam in permanenta de ea dar cand vroiam sa ii vad fata ma trezeam transpirat si de cele mai multe ori pe podea.Din fericire si mama s-a facut bine si tata a fost luat de politie pentru vatamare sau ceva de genul asta.Mergeam regulat la psiholog ca sa trec peste trauma ca am vazut persoana draga lovita.In realitate uitasem de mult.Ura pe care o dezvoltasem pentru tata a acoperit celelalete sentimente.
Urma ca saptamana viitoare sa incep scoala.Trebuia sa ma pregatesc si sa ma odihnesc.M-am pus in pat si puf...acelasi vis.Din nou ma apropiam de acea silueta stranie cu coarne lungi.Ma apropiam de ea incet insa nu mai aveam suspiciuni.Ma voi trezi in cateva secunde si voi avea o zi ca orocare alta.Ajunsesem deja in fata stafiei inca nu ma trezeam.Incepeam sa am indoieli.Avea vreo 2 metrii si ceva.Imi indreptam cu frica capul in sus.Urma sa ma trezesc sau sa ii vad in sfarsit fata?Se pare ca de data asta va fi altfel.Insa cand i-am vazut fata totul a inghetat.Vedeam niste ochi goi parca cu sete de sange in ei.Se uitau la mine de parca vroiau sa ma omoare.Dar gura s-a deschis.Credeam ca doar rechinii au mai multe randuri de diniti.A scos un tipat ascutit si apoi a disparut.A reaparut o secunda mai tarziu in spatele meu si s-a apropiat de urechea mea.
-Cum iti place noul picior?
Am ingitit in sec.In stomac era mai ceva ca un uragan.Simteam ca vroiam sa mor.Nu era prima data dar acum,daca as fi avut un cutit in mana as fi terminat treaba.
-Crdeam ca vei fii recunoscator.Ca,dupa ce te voi lasa sa imi vezi fata imi vei multumii.Spune multumesc acum!SPUNE!
-M...ultu...mesc.
Acele cuvine au iesit mai mult fortat.Defapt vroiam sa omor acea chestie care ma chinuia de 2 luni.
-Ce vrei de la mine?
-Ti-am redat viata si un picior.Credeai ca va fi gratis?
CITEȘTI
Monstrul
Teen FictionAceasta poveste este despre un băiat normal. Doar ca după un accident teribil s-a schimbat...pe veci.