Erik:
Prebral som sa na zemi ale kde? Aha pri bare, ale prečo som sakra taký dobitý? A hlavne čo sa do pekla stalo??? Neisto som sa postavil a snažil som sa ignorovať bolesť hlavy. Obzeral som sa po parkete bolo tu dosť ľudí čo spali na zemi keď zrazu sa z baru ozve ženský hlas "Dobré ranko" usmievala sa barmanka "dobré ako pre koho" odfrkol som "boli ste tu aj cez noc?"spýtal som sa jej. "Áno aj vtedy keď ste sa pobil" čo to povedala ja som sa pobil? "Prosím?!"vyštekol som "No tu pri bare sedelo dievča myslím že sa volala Emily bola tu s priateľom a ty si opití išiel pred ňu a pobozkal samozrejme ona odskočila a medzi tým ti jej priateľ natiahol keď už boli na odchode si ho otočil a vrátil si mu požičané potom začala bitka a keď ťa zrazil na kolená bez slova odišli" pacol som sa po čele a uháňal domov. Po ceste som ešte spomínal a už to všetko do seba zapadalo. Ani som sa nenazdal bol som pred domom otvoril som urobil hygienu a prezliekol som sa. Sadol som si na posteľ "Čo som to urobil?" mrmlal som pre seba. Nakoniec som sa rozhodol že zájdem k Jakeovi a vysvetlím mu čo sa stalo. Stál som pred jeho dverami Nádych! Výdych! a zaklopal som. O chvíľu vo dverách stáli dve osoby Emily a Jake. Jake sa mi chystal zbuchnúť dvere pred nosom ale ja som ich zastavil rukou a povedal "Vypočujte ma!". Chvíľu na seba pozerali a potom ma s neochotou vpustili dnu. Sadol som si na gauč a dal hlavu do dlaní a začal rozprávať "Už nemám čo skrývať aj tak ma po tomto už nebude chcieť takže zoznámil som sa s istou Sashou a začali sme spolu chodiť no držali sme to v tajnosti na tu party preto neišla so mnou a keď som videl všetky tie páry ako spolu tancujú a bozkávajú sa som nevydržal a opil som sa...... Prepáč Emily že som ťa pobozkal ale v tú chvíľu si sa mi na ňu strašne podobala" uprel som na ňu zrak. Od nej som zrakom prešiel na Jakea "Jake nechcel som robiť problémy prepáč že som sa s tebou pobil" "Pre..." skočil som mu do reči "Neospravedlňuj sa zaslúžil som si a ja by som urobil to isté" zdvihol som sa na odchod nečakal som na ich odpovede. Proste som odtiaľ utiekol ako zbabelec!
Emily:
Celý víkend som bola u Jakea. Sme spolu taký šťastný, ohľadne Erika všetko do seba zapadá Sasha s ním chodí aj potom. Teda tak vravel Erik, lebo on sa ma iba jemne dotkol lebo ja som hneď odskočila. Sasha ešte nevie že viem že je s Erikom. Inak práve teraz som na ceste do školy. "Emilyyyyy!"už sa na mňa rúti "Sashaaaaaa!" Objali sme sa a náhle sme vybuchli do strešného smiechu. Ach nedalo mi to "Čo ty a Erik?"spýtala som sa "Aleee odpustila som mu aa..." zasekla sa ten jej face keď to zistila bol k nezaplateniu! "E-M-I-L-Y!"vyhláskovala moje meno "odkiaľ to vieš?"mala som na sebe šibalský úškrn "To by si chcela vidieť!"zasmiala som sa a ona tiež. Pomaly sme sa presúvali na prvú hodinu. Anglina! V tej som celkom dobrá takže nemám veľký problém. Hodiny sa strašne vliekli až konečne zazvonilo na poslednú. Mala som namierené k Jakeovi a Sasha so mnou v polovici nás obe niekto chytil. Snažila som sa kričať no márne,nič som nevidela! Nakoniec som sa rozplakala a počula som ze Sasha tiež. Vedela som že sme v aute že tu je aj Sasha a že niekam ideme no nevedno kam. Po možno pól hodine sme zastavili vybrali nás z auta. Stiahli nám dole z hlavy nejaké vrece a videla som že sme na nejakej pustatine a videla som ako vedla mňa stojí Sasha a pred nami je nejaký chlap. Dali nám preč tie šatky či čo sme to mali v ústach. "Takže dámy" začal ten tlstý chlap slizkým hlasom "ja som len poskok najal si ma tento pán" a prikráčal tam nejaký chalan v našom veku."Ty hajzel!" zakričala Sasha v momente som zistila že ho Sasha pozná "Ale ale Sasi"hovoril ten mladý pokojne "Sasha" vyštekla "tak Sasha vieš prečo si tu?" "Odkiaľ to mam k*rva vedieť!?" kričala naňho a ja som sa len nemo pozerala. "A ty.... ty vieš?" pokrútila som hlavou na náznak že nie. "Tak prišiel som si so Sashou vybaviť staré účty chcel som zobrať len ju ale ty by si hneď utekala na políciu" hovoril pokojne "A aké účty?"ozvalo sa zo mňa ani neviem ako. Ten mladý podišiel ku mne nadvihol mi hlavu aby som sa mu pozerala do očí "Táto šľapka sa so mnou rozišla" pustil mi hlavu "Ukončili sme to obaja a dobre vieš že nám to neklapalo" podišiel k Sashe a chcel jej dať facku "Nieeee!"zakričala som bála som sa a ona tiež.
Jake:
Volal som Emily minimálne 15 krát a nezdvíha bojím sa o ňu. Ľahol som si do postele keď zrazu mi zvoní mobil volá mi Erik.
"Áno?"
"Jake môžem prísť k tebe?"
"Jasné a prídi rýchlo"
"Ok hneď som tam" a zložil. Za necelých 10 min bol tu. Pozval som ho dnu a začal hovorit "Sasha mi nedvíha volal som jej asi 30 krát" tu sa deje niečo čudné povedal som si "mne tiež Emily nedvíha" zrazu mu začal zvoniť telefón, súkromné číslo zdvihol to a dal na reprák. Bol to upravený hlas "Takže teraz počúvajte Jake aj Erik " jak vedia že sme spolu?? "V piatok 16:30 prinesiete presne 1000€ na adresu Fifth street 34 inak...."AHOJTE!
Dnes časť na 1000 slov (okey sry je ich len 947) za užasních 150 videní, ani neviete ako sa teším. PajaSK tak čo zápletka páči? :D Inak táto časť mala výsť vo štvrtok 10.9 písala som na tablete s pripojenou klávesnicou mala som tak 300 slov a bola som šikovná podarilo sa mi stlačiť delete :D no tak to máte až teraz.
Vaša mousse ;)
YOU ARE READING
Ona je anjel
Romance17 ročný Jake má dokonalý život. Milujúcich rodičov, dobrých kamarátov, dobré známky. Všetko sa však zmení keď stretne dievča na ulici. Miluje ju natoľko že sa kvôli nej pobil. Raz cestou domov sa stane niečo nečakané a ona mu nezdvíha mobil až sa n...