Lucy:
Emily to pochopila hneď po prvom vysvetlivaní. Nakoniec sme sa zhodli na tom že pôjdeme domov a keď tak tak nám z nemocnice zavolajú. Emily ma odviezla a ja som pomaly otvárala. Prišla som k rodičom vyobímala som ich. Takéto veci sa mi stávajú často a oni sa vždy boja. Je to sladké.....až moc. Nie som romantická sladká princezná. Skôr som ako vodca svorky. Ja som na vrchole a ostatný sú moji podriadený. Teda aspoň to tak bolo doteraz. Nepotrebujem byť tá najvyššia,tá ktorá rozkazuje a vytŕča z davu. Zmenila som sa. Od rodičovského krídla som sa premiestnila do môjho a bratovho krídla...teda už len môjho krídla. Obzrela som ho celé nič sa nezmenilo -ako inak. Išla som do šatníka a zobrala na seba legíny a tričko s názvom 'I'm not perfect. I'm not a bitch. I'am a Princess and I love a beach' ktoré je trochu oversize ale to je také ideálne. Prešla som všetkými vecami na vešiakoch pri tom som sa ich dotýkala a nadychovala ich vône. Potom som vyšla a namierila si to do bratovej izby. Pootvorila som dvere a potom vošla. Na bosých nohách ma šteklil jeho huňatý zelený koberec. Presunula som sa k písaciemu stolíku. Sadla som si na stoličku a spomínala. Zo spomienok som sa dostala až k posteli. Usmiala som sa sama pre seba a ľahla si tam. Nadýchla som sa posledný krát vankúša a išla som do svojej obývačky. Zapla som telku a čakala na prvý program čo pôjde. Asi o päť minút neskôr som počula krik. Asi sa rodičia hádajú. No potom dva vystreli. Vedela som že na rade som ja. A tak som počkala až kým sa kroky dostanú do môjho krídla. Keď už tu boli obyšla som to inou cestou. V predsieni som videla rodičov v kaluži krvi. Slzy mi nabehli do očí no potom som sa obula a utekala. Utekala som nevedno kam,až kým som nezastala pri Emilynom dome. Zazvonila som a čakala kým otvorí. "Ahoj Lucy čo tu robíš ?" "Ahoj ja-ja rodičia doma výstrel krv zdrhla som bojím sa" vyleteli zo mňa slová. "Poď hore je tu Jake aj Sasha s Erikom" vyšli sme hore. Chvíľu sme sa bavili no potom sme začuli vyvalenie dverí. Boli samé tam len my takže to bol určite ten vrah. Erik a Jake zišli dole no to bola chyba. Výstreli leteli jeden za druhým. Keď už vrah bol za dverami ktoré sme zamkli začala som otvárať okno. Vyliezla som cez okno a vtedy vrah skočil dnu a zastrelil Emily aj Sashu. Historickým plačom sameomom utekala ďalej a ďalej. Zazvonila som Samanthe a Katherine- moje poskokine. Hneď ma pustili dnu a ja som im vyrozprávala celý príbeh. Myslela som že som zdrhla? Smola vrah znovu vyvalil dvere a rútil sa sem. Znovu som vyliezla oknom no Katherine tiež. Samantha to nestihla a ani sme sa nenazdali počuli sme výstrel. Utekali sme do školy. Nemám ponatie prečo ale išli sme tam. Bolo otvorené a tak sme tam vtrhli. Utekali sme na 3 poschodie a čakali. Mohla som to čakať vrah nás našiel "Lucy mám ťa rada" "Aj ja teba" no to už vrah bol pri Kat a zastrelil ju! Ja som veľmi pomalými krokmi sa presúvala preč pokiaľ jej niečo dával do úst. Podarilo sa mi to a tak som ho tam zamkla! Utekala som na prízemie a zamkla sa v našej triede. Tentokrát vrah urobil niečo čo som nečakala,vošiel oknom. Bola tma a ja som mu nevidela do tváre. Vedela som len to že sa približuje. Keď už bol úplne pri mne namieril pištoľ na moju hlavu odistil. Zrazu som mu videla do tváre a bol to môj brat! "Prečo?" Opýtala som sa potichu a zavrela oči, čakala som na najhoršie. No nič som nepočula. Zrazu som otvorila oči.Ležala som na gauči ako predtým až na to že úplne spotená. Čakala som na vraha no miesto neho prišla mama "Zlatko sníval sa ti zlý sen? Kričala si a plakala až k nám"
Helloooo!
Ľudkovia neviem čo vám šibe ale patrí vám obrovské ĎAKUJEM! Máme 1,04 K videní!! Je to priam neuveriteľné! A k tomu ste mi ako totálny zabijak ešte dali aj 160☆!! Strašne vám ĎAKUJEM! Zabijácka časť only for @LolusiQ ktorú mi nejde označiť :D voteute komentujte hocičo Ďakujem :)
Vaša mousse :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ona je anjel
Romantizm17 ročný Jake má dokonalý život. Milujúcich rodičov, dobrých kamarátov, dobré známky. Všetko sa však zmení keď stretne dievča na ulici. Miluje ju natoľko že sa kvôli nej pobil. Raz cestou domov sa stane niečo nečakané a ona mu nezdvíha mobil až sa n...