Sestra je späť

102 11 2
                                    

Jake:
Prečo ja? Prečo ona? Prečo my? Prečo nás? PREČO?! Nevedel som nájsť odpovede na otázky v mojej hlave. Nevedel som žiť s pocitom že ju niekde väznia a ja som tu...bez nej...A ona je tam....sama...teda so Sashou. Bál som sa,každým dňom viac a viac. Nechcel som žiť. Proste nie! Škola? Rodičia mi vybavili učenie sa doma. V škole by som nezvládol tie pohľady a posmešky. Občas keď som na tom lepšie sa idem prejsť po ulici kde som na ňu vylial kávu. Vždy sa v duchu usmejem keď si to predstavím,tak ako aj teraz. Keď som na tom však opačne a to úplne že zle,zavolám Dannymu a ten chalanom a ideme von. Danny mi je veľkou oporou,a ja jemu tiež. Ema ževraj vyvádza a on rozmýšľa že sa s ňou definitívne rozíde. Byť ním tak to urobím už vtedy v nemocnici ale na to ju moc miloval. Miloval.. Áno miloval povedal mi že stretol babu menom Nici a ževraj mu dobre pomotala hlavu. Ani sa mu nedivím. Nici poznám,kedysi sme boli kamaráti potom sa ale zmenila a to k horšiemu,a tak som s ňou nechcel mať ani spoločný priestor na dýchanie. Minule sme však boli vonku a je už celkom ok. Z rozmýšľania ma vytrhlo zazvonenie zvončeka. Bol som doma sám a rodičia mali prísť až večer,netušil som kto by to mohol byť. Pomaly som sa presunul k dverám. V zrkadle som sa obzrel ako vyzerám,mám čierne jeansy čierno - biele pásikové tričko mikinu a snapback. Otvoril som dvere a s otvorenými ústami pozeral na osobu ktorá stála v nich. Bola štíhla,vyššia ako ja nádherné modré oči a viac som ani nepotreboval vidieť lebo som hneď vedel kto to je. "Ahoj!" s úsmevom ma obímla. Stiekla mi po líci jedna slza ale to je jedno. Po tých 4 rokoch na intri je späť v plnej paráde. Pustil som ju a chcel zavrieť dvere no v nich stálo to najkrajšie stvorenie čo som kedy videl,teda až po Emily. Stálo tam malé dievčatko s veľkými modrými očami a blond vlasmi. V ruke držalo medvedíka a uprene na mňa pozeralo. "Em.... Jake to je Lala....ehmm je to moja.....emmm...dcéra.... Lala pozdrav sa" pozrel som sa na moju sestru s otvorenými ústami,znova. "Ahoj " usmiala sa na mňa Lala. "Ahoj ja som Jake " usmial som sa tiež. Vpustil som ich dnu. Toto som nečakal,v najhoršej chvíli príde sestra aj s dcérou. Teri toto som nečakal(Teri je jeho sestra). Vyšiel som po schodoch a zamieril do Terinej izby. Otvoril som dvere a chcel niečo povedať no zbadal som ako Teri odchádza lebo Lala zaspala. Naznačila mi nech idem dole,poslúchol som. Sadol som si na gauč a čakal kedy príde. O chvíľu bola dole aj ona a sadla si na gauč. "Johnny?" spýtal som sa "Áno". Johnny bol jej najlepší kamarát,no však pri odchode na inter mi prišlo že je medzi nimi niečo viac. Vedel som to,ale nečakal som že to zájde až sem. "Rodičia?" nadvihol som obočie "Vedia" sklonila zrak. "Vieš vlastne oni ma zavolali" "Prečo?" "Ževraj sa niečo deje ale len ja ti viem pomôcť". Mali pravdu,s Teri som mal výnimočný vzťah. Už odmalička som ju mal strašne rád. Keď odchádzala na inter najviac zdrtený som bol práve ja. Vedel som však že sa vráti,ale myslel som že sama. "To potom a Johnny?" "Išiel za rodičmi" "Aha.." Chvíľu bolo ticho no za chvíľu sa ozvala Teri "Čo sa teda stalo?" Nadýchol som sa že už niečo poviem no začuli sme detský hlások "Mami potrebujem cikať" začal som sa hystericky smiať. Teri tiež no potom išla za malou a pozrela na mňa pohľadom hneď som tu.

Hellooo
Máte tu novú časť tešíte sa? :D takže Ďakujem vám za 600 videní ste naozaj super ľúbim vás :* a tiež som vám chcela povedať že sme #87 v romance ❤❤ ďalej mám otázku či by ste chceli odomňa knihu s recenziami? Chceli by ste vedieť môj názor na vašu knihu? Dajte mi prosím vedieť.
Love you all vaša mousse

Ona je anjelWhere stories live. Discover now