Sasha:
Ráno som sa zobudila prvá. Neviem koľko je hodín ale viem že je ráno. Podľa čoho to viem? Sú tu znova tri koše. Najviac ma zaujímal kôš s oblečením. Tak som sa vymámila z objatia Lucy a Emily a priblížila ku košom,otvorila som ten s oblečením. Hľadela som naň s otvorenými ústami. Prečo tam sakra sú tri uteráky,spodné prádlo a trojo šiat? Medzi tým ako som skúmala tento zázrak sa zobudila Lucy aj Emily. "Čo tam šmatráš?" opýtala sa rozospato Lucy. "Som prekvapená sú tu tri uteráky spodné prádlo a trojo šiat" podala som im kôš a ony neveriacky pozreli na obsah. "Myslíte že sa budeme sprchovať?" opýtala sa Emily a skrývala nadšenie,neúspešne. "Možno....emm...baby?...odkedy je tam tá skrinka??" ozvala sa Lucy. Upriamila som pohľad na skrinku,podišla som k nej aj s Emily a Lucy. Emily opatrne otvorila dverká skrinky, Lucy si všimla nejaký lístok podala mi ho a naznačila nech ho prečítam."Ahojte dievčatá! Máte pred sebou ešte tri dni,dúfam že sa tešíte. Dnes sa osprchujete ale je tu malý háčik. Jedna z vás bude totižto podstúpiť skúšku sprchi. Muhehe! Tak si vyberte Váš spolu únosca Luke!" Keď dom dočítala chvíľu som spracovávala informácie,ale to my všetky. "Ja....."prerušila ticho Lucy. "Nie ja..."začala som sa hádať. "Vy nie ja!"zaplietla sa aj Emily. Chvíľu sme sa hádali ale potom Lucy vykríkla "STOP! Presne toto chcú,aby sme sa hádali. Určite si budú vyberať aj zajtra a potom tak ja idem dnes Emily zajtra a ty Sasha v ten posledný deň" všetky tri sme prikývli. Ani som si neuvedomila že mám stále v ruke ten papier. Otočila som ho,bolo tam niečo napísané. Začala som čítať "Inak aby ste mali trošku pojem o čase vraciame vám mobili. Ale sú upravené tak že neviete volať." hľadala som v skrinke,nič. V koši s oblečením,nič. Jedlo,vôbec nie. Nakukla som teda do koša s vodou. Boli tam! Hodila som mobil Lucy a Emily. Odomkla som svoj 52 zmeškaných hovorov a 33 správ! 30 hovorov od Erika a 22 od ocka. 33 správ od Erika. Rozhodla som sa napísať ockovi,na môj obdiv to išlo.
Ahoj ocko! Nemusíš sa báť už o tri dni som doma. A pozdrav svoju priateľku ľúbim vás.
Odoslala som správu a o 2 minúty mi prišla odpoveď.
Ahoj láska ja viem bol tu tvoj priateľ Erik bojí sa o teba ;) neboj všetko je ok dúfam že ti nič neurobili. A aj my teba.
Neverila som že tam Erik bol! Normálne sa o mňa bál tak že išiel za mojimi "rodičmi",stále ešte neviem otcovej priateľke povedať mama. Plánujú svadbu,nie som z toho zrovna nadšená ale keď je šťastný ocko tak aj ja! Tak nakoniec som sa rozhodla napísať Erikovi.
Ahoj láska! Už sa teším keď odtiaľto vypadne chcem len aby si vedel že ťa milujem :*
Odpoveď prišla ani nie v sekundách.
Ahoj zlatko! Áno už v piatok vás odtiaľ s Jakeom dostaneme. A ja ťa tiež milujem :*
On to povedal,povedal mi že ma miluje !
Emily:
Keď mi Sasha hodila mobil pozrela som čo je za deň a koľko je hodín. Je streda 10:27. Následne som uvidela 62 zmeškaných hovorov a 43 správ. 12 od mamy 10 od otca a 40 od Jakea,1 správa od otca 2 od mamy a 40 od Jakea. Tak sa o mňa bojí ako ho ja len milujem. Napísala som rodičom že som v pohode a Jakeovi tiež. Ako som to poslala odomkínali sa dvere. Podľa hlasu som spoznala Lukea "Tak všetky do uterákov a ktorá ide na skúšku?" "Ja"postavila sa Lucy. Ukázal nech ideme všetky. Vyšli sme z miestnosti a išli do inej. Tam bol Andrej aj ten tučný. "Tak vy dve si sadnite" ukázal na mňa a Sashu. "A ty zhoď uterák a pobozkaj ma" nebolo jej to po chuti ale zhodila uterák a pobozkala ho. On ju posledný krát chytil za prsia a následne nás zamkol do kúpeľne. Nemohla som sa dočkať ako na seba pustím horúce kvapky vody. Osprchované nás znovu hodili do "našej" miestnosti a my sme sa prezliekli.Hello!
Tak dnes tu máte ďalšiu časť názory na ňu do komentu. Ďalej si môžte vybrať či chcete ďalšiu časť z pohľadu Erika a Jakea alebo Lucy alebo únoscov alebo rodičov.
Vaša mousse
BINABASA MO ANG
Ona je anjel
Romance17 ročný Jake má dokonalý život. Milujúcich rodičov, dobrých kamarátov, dobré známky. Všetko sa však zmení keď stretne dievča na ulici. Miluje ju natoľko že sa kvôli nej pobil. Raz cestou domov sa stane niečo nečakané a ona mu nezdvíha mobil až sa n...