-Haha okej Carro det är bäst du gör det annars får du gå hela vägen! Skrattade jag.
Tillslut kom vi fram till busshållsplatsen där det var många andra som också stod och väntade.
-Ska ni till festen också eller? Frågade jag killen som stod lutad mot busshållsplatsens glas.
-Jovisst! Sa han med ett kaxigt leende. Ska ni också dit? Isåfall så kan jag redan nu säga att du får passa dig så att jag inte sätter på dig där. Sa han och log kaxigt.
Jag kände hur obehaget började krypa fram men jag förträngde det och gick modigt fram till honom.
Men innan jag han ta ett steg så tog Carro tag i mig.-Vad gör du? Sa hon och viskade.
-Du får se sa jag med ett leende.Jag gick sexigt fram till honom och tog tag i hans tröja samtidigt som jag pressade min kropp emot hans.
-Lika tuff nu? Sa jag med ett lika kaxigt leende.
-Alltid. Sa han och tog tag i min rumpa och förde mig närmare. Jag log mot honom och bet han i underläppen, sedan släppte jag hans tröja och såg att bussen kom. Jag klev på den och blippade mitt busskort och satte mig ner.-Vad fan håller du på med Eleonor!? Sa Carro lite argt när hon satte sig bredvid mig i bussen.
-Jag har kul. Sa jag och log lite sådär som när man ler ondskefullt åt någon.
Ikväll tänkte jag, ikväll ska jag glömma allt och ingen kan stoppa mig.
När vi hoppade av bussen kunde man redan höra musiken ut till gatan och alla där inne som festade. Påvägen upp för trapporna till hans lägenhet var det fullt ös redan många satt i trappuppgången och hånglade upp varandra.
När vi kom förbi alla så öppnade vi dörren in dit och ut kom en tjej springandes och spydde rätt i trappuppgången... Ursh vad äckligt.Väl där inne gick Carro och jag snabbt och tog några drinkar som vi själv hade mixat till.
Vi gick med dom ut till vardagsrummet, eller vad som såg ut att vara det och började dricka, dricka och dricka.
Vi dansade till musiken och jag dansade plötsligt med någon, han hade svart hår och ljusblåa ögon vad jag minns och han var ändå ganska lång tror jag också.Han tog på min rumpa och smekte hela min kropp, tillslut slutade allt med hångel som ledde till strul och som till slut ledde till ligg.
Han lyfte upp mig och värde upp mig till ett sovrum på andra våningen, han kastade mig ner i sängen och öppnade upp min klänning. Varje centimeter av min kropp smektes och jag njöt och gav ifrån mig ett stön när han vidrörde min fitta.
Allt kändes så skönt jag hade glömt bort om allt jag var som i en annan värld!
Vi körde på jätte länge och jag slutade säkert flera gånger, tillslut kom han i mig och vi båda var helt slutkörda och somnade.Morgonen där på vaknade jag med världens huvudvärk och hes i halsen var jag efter alla bloss som jag tagit. När jag tittade runt såg jag att något inte stämde jag var inte hemma! Åh nej min faster kommer ge mig utegångsförbud för alltid!
Jag gick fort in på närmaste toan som jag hittade och tig en snabb dusch och skjölde ur min mun med munskölj, den luktade mint så jag hoppades bara på att det skulle dölja alkohol lukten från min mun. Sedan tog jag snabbt på mina underkläder, min klänning och mina skor och smygde tyst ut genom dörren...
----------------------------------------------
Hoppas att ni gillade kapitel 2 och den här delen som tillhör kapitlet! 😘 kommentera vad ni tycker och gilla gärna! 🙈
YOU ARE READING
Drömmen om ett liv som vampyr
VampireOBS! INNAN DU BÖRJAR LÄSA DENNA BOK! DEN INNEHÅLLER SEX OCH GROVT SPRÅK SÅ DEN ÄR EJ REKOMMENDERAD FÖR MINDRE! Varför ska allt kännas så hopplöst när man lever? kan man inte vara levande död istället för att ta bort all smärta som finns, att kunna...