" Yarraaaammm ne kanaaar ne kabuuk bağlaar . " Ben daha şarkıya yeni başlamışken sınıf anırmaya başladı. N'oluyor lan ? Sınıfımızın fesatı Gizem "Töbe allam çok töbe " deyince anırışlar daha da yükseldi yok anam sınıfca fesatız içimize işlemiş.
"Sizin yüzünden erken yaşta kalpten gidecem . " Sınıfımızın ölmeyi unutmuş hocası Hıdır elini kalbine götürüp gömleğinin iki düğmesini açtı. Dersimiz Tarih'ti ama bir sonra ki ders Edebiyat yazılısı olduğu için Hıdır bizi serbest bıraktı , herkes tutturdu da illa Ecem bize şarkı söyesin. Bende hayranlarım Best Fan Club'umu kırmamak adına bir şarkı patlattım , patlatmaz olaydım nankörler işte ilerde ünlü olup televizyonlara çıktığımda onlara kıçımla gülecem.
Zil çaldığında " Kadıköy Tımarhanesi " 2. Seson 5. Bölümün çekimlerini gerçekleştirdik. Ben sadece kameramanım dostum please bitch shut up ! Ehehe. Önümde sevgilisi ile mesajlaşan Azra'yı görünce yüzüme sinsi bir gülümseme yerleştirdim. Ben sapım onun niye sevgilisi var abi ? Daha geçen güne kadar "Sivgililir ilsin " diyordu ne ara çıkmaya başladı . Bide okulun kedini bir şey sananı egoist ,Efe ile çıkıyordu. Her okulda kendini Afrodit'in oğlu sanan biri vardır bizimki de Efe allah var çocuk taş. Ama mal. Tuttmaz bu yani olmamış geri soksunlar bunu malzeme eksik. Bu iki salak çiftleşse dünyanın sonu olur bunlar üremesin banena . Şimdi Dünya'yı kurtarma vakti.
"Kız kuduruk, yine kimle fingirdeşiyon ? " Elimi Azra'nın omzuna koyup telefonuna eğildim. "Aşkoşçaqlıtnutellam" Nedir amq ? Bu kızda olmamış bunuda geri sokun lütfen.
"Biriciğim, aşkitom , kaslı , yakışıklı , sevgilim , hayatım , cankuşum , beybilettam , -" Azra'nın kafasına bir tane geçirince mesajı kaptı ve kısaca "Efe be, hani benim ki olan " yüzüne yerleştirdiği o iğrenç gülümseme ile önüne döndü. Biraz sonra dört çocukla ortada kaldığında görürsün ananı.
Nöbetçi öğrencinin okulun ineği Faruk olduğunu görünce elimle zafer işareti yapıp Faruk asalağının yanına gittim."Faruk ? " Faruk başını bana çevirip kavanoz gözlükleriyle bakmaya başadı . Bari kemik gözlük taksaydın be annem.
"Eğer bizim sınıfta ki Azra'ya velin geldi diye oyalarsan sana dürüm ısmarlayacam ok kanka ? " Faruk inek falan ama çok beleşçi beleş mezar olsa içine girecek çocuk siz düşünün . Faruk'un gözeri parlamış bir şekilde yüzüme baktı. "Valla mı ?" Dedi inanamamış gibi salak valla salak. "Valla" dedim bendeFaruk kendini baya kaptırmış olsa gerek " O iş tamamdır sizinle çalışmak büyük bir zevk. Görüşürüz dostum " dedi fısıldayarak sonra sağına soluna bakıp masasına oturdu. Teallam gözlerimi devirip sınıfa girdim. Azra malı hâlâ mesajlaşıyordu. Bir süre sonra Faruk gelip Azra'ya velin geldi deyip onu sınıftan çıkardı okula telefon getirmek yasak olduğu için telefonunu sınıfta bırakacağını biliyordum . Az vaktim olduğu için hemen Azra'nın telefonunu elime aldım , insan bir şifre koyardı mal işte katkısız "Aşkoşçaklıtnutellam" yazısına tıklayıp ne yazacağımı düşündüm.
Kime : Aşkoşçaqlıtnutellam
"Efeeeeğ , donun olayım osur osur parçala beni annesi . "
Bir süre cevap gelmedi çocuk heralde şokta birisi bana böyle mesaj atsa bende şoka girerdim sonra bime eheheh. Telefona gelen mesaj sesiyle mesajı heycanla açıp okudum.
Kimden : Aşkoşçaqlıtnutellam
Azra ne saçmalıyorsun ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopmaya mı Geldik ?
Humor"Hocam bu sorular bozuk ? " dedim hocaya gözlerimi kocaman açıp sevimli olduğumu düşünüp aslında hamam böceğine benzeyerek. Hoca bana bakıp yüzünü buruşturdu. Ben bile aynaya bakınca yüzümü buruşturuyorum . "Senin tipin bozuk kızım sen önce tipine...