Sabahın köründe kalktım buda yetmezmiş gibi okula gidiyorum. Hayır neden hâlâ benimde bilmediğim zengin bir dedem çıkmadı ? Veya neden hâlâ hatırlamadığım çocukluk aşkım beni bulmadı ? Veya neden beni bu tipime rağmen seven birisi olmadı ? Dizilerde kitaplarda öyle oluyor hep . Bizi kandırıyorsunuz sonra bizde umutlanıyoruz yapmayın abiler ablalar kendi hayatımdan bıktım.
Yine masanın altında yatmışım hayır deli falan değilim ben mi dedim kaloriferi oraya koyun diye ? Bende minderimi oraya seriyor kıçımı kalorife dayıyor ve uyuyorum. Fazlaca zekice biliyorum alkışlamayı kesebilirsiniz. Masanın altından yuvarlana yuvarlana odamda ki banyoma ilerledim . Evet odamda kendime ait bir banyom var çok müthiş öyle değil mi ? Yatağımın kenarında da priz , bu konuda şanslıyım biliyorum eheh. Aynada kendime bakınca çığlık attım . Popomun üstüne düşmeyi dert etmeden odamdan hemen ayağımı kıçıma vura vura kaçtım. Blood Mary 'miydi o ? Benim aynamda ne işi var ?
"Ecem kulak zarımı hissetmiyorum . " Annem söylene söylene odasından çıkıyordu. "Bende beynimi. Acaba beni terk mi etti ? Çünkü şuan düşünemiyorum. " annem benim ikizim gibiydi anneden çok kanka gibiydik. Annem tipime bakınca gözlerini kapatıp arkasını döndü
"Sanırım geçici körlük yaşıyorum . Sen benden çıkmış olamazsın , beynin yok anladık ammena kızımda o tip ne öyle zebani gibi git yüzünü yıka gözlerim alev aldı." Sonrada sallana sallana odasına ilerledi . O ben miydim yeaa ? Ben Blood Mary sanmıştım amk. Tekrar banyoya dönüp aynaya bakmamaya özen göstererek yüzümü yıkadım , aynaya bakınca biraz daha insana benzediğime kanaat getirerek odama geri dönüm.
Okulunun formasını seven nadir insanlardandım . Okulun siyah şortunu üstünede mor polo yaka tshirtini giydim ,üstünde okulun saçma amblemi olmasa daha güzel olabilirdi. Saçımı sadece tarayarak çantamın tek kolunu takıp kendimi kapının önüne attım. Mor vanslarımı ayağıma geçirip okula yürüdüm yürüyorum çünkü yakın alın size tespit ehehe. Psikolojinizi ve psikolojimi bozmayı seviyorum ondan normal değilim zaten . Okula gelince kapıya adım atmamla elinde kafam kadar tek taş olan okulun poopi cool çocuğu Caner bana dönüp evlenme teklifi etti. Hâlâ okuyor musunuz ?
Ders daha başlamamıştı , bende kahvaltı yapmadığım için kantine doğru yürüdüm. Kaşarlı tostumu ve ayranımı alıp en uçta ki masaya bir güzel yayıldım. Utanmasan ayaklarımı masyada uzatırdım , tostum "ye beni! Ye beni ! " bakışları atarken onu kırmayıp hunharca yemeye başladım açken sen sen değilsin o yeaa .
"Yerimden kalkman için sana üç saniye veriyorum . " Başımda duran çocuğa baktım , bu meteor bizim okuldaydı ve ben daha yeni mi görüyorum amk. Meteor gördüğüm zaman diğer dibi düşen kızlar gibi değildim tamam benimde dibim düşüyordu ama belli etmiyordum , pohpohlamaya egolarına ego katmaya gerek yok sonuçta.
"Başımdan defolman için sana 5 saniye veriyorum iki saniye müessesemizden . " Diyip yapmacık bir gülümseme ile önüme döndüm. Off yine çok coolum laned. Verdiğim cevaba şaşırmış olacak ki bir kaç saniye sadece ağzını açıp kapattı. Zaferin verdiği mutluluk ile sırıtıp çantamda ki brownileri ağzıma tıktım . Dışardan gören biri Browni ile ilişkiye girdiğimi bile düşünebilirdi. Başımda ki ultra yakışıklı "Bu burda bitmedi bal. " deyip masadan daha doğrusu başımdan gitti. Gözüm bal rengi olduğu için bal demişti , hoşuma gitmedi desem allah çarpar valla.
Kantine giren sevimsiz okul müdürümüz kel Coşkun'u görünce zaten uğraşacak kimse bulamadığım için Coşkuncuğumun un yanına ilerledim.
"Aaa , en sevdiğim hoca ! En müko müdür tabii ki bizim müdür! Yine çok karizmayız" şirince sırıtıp kel Coşkun'a baktım.
Oha ! Cümlemi tamamladıktan sonra çarpılmayı bekliyordum ama çarpılmadım. Allahın sevdiği kuluyum kesin yeahh !"Çekil yanımdan karizmamı yerle bir ediyorsun . " Bu olmadı hoca. Ayıp ediyorsun hoca. Yakışıyor mu allasen ?
"Ben burda karizma göremiyorum kel koca ampul bir kafa görüyorum ama yinede siz bilirsiniz. " Coşkuncuğuma el salayıp sınıfa ilerledim. Kel Coşkun benden hep korkuyordu okul dayımındı ve dayımla aram çok iyiydi buyüzden böyle istediğimi söyleyebiliyordum yaşasın kötülük.
Sınıfa girdiğimde tartışan bir Efe ve Azra gördüm onlara kulak kesilince Azra'nın "Ben öyle birşey yazmadım diyorum başka biri yazmış bana neden inanmıyorsun ?!" Dediğini duydum. Efe ellerini saçlarından geçirip öfkeyle bağırmaya başladı "Kes sesini ! Bitti anlıyor musun ? Bitti ! " Azra gülmeye başladı kız delirdi kesin.
"Sana mı kaldım ha ? Ben demedim ama sana son bir iyilik yapayım yalan söylemiş olma bari aynı zamanda bu kadar hakarete değmiş olsun . " Azra iki adım daha atarak Efe'nin dibine geldi . Bende kameraya alıyordum kaçar mı bu fırsat eheh.
"Bamya çükünü götüne sok ve beni yormadan git kendini becer . Şimdi sınıfımdan siktir git erkek orospusu ! " Efe şok ! Ben bim ! Sınıf mal ! Efe baya sinirlendi ama Azra'ya hiçbir şey yapamazdı çünkü sınıfımızda erkek veya kız olsun birisinin dövülmesine izin vermiyorduk öyle bir girişimde bulunana hepimiz allah ne verdiyse dalıyorduk. Bu sınıftakiler ne kadar mal olsada hepsi benim kardeşim lan.
Çantamdan The bottle şişemi çıkardım çokta severim keratayı , içine ara sıra bira koyardım okuldakilere elma suyu derim orası ayrı disiplini boylamak istemiyorum. Gerçi her şekil paçayı kurtarırımda böyle daha ekşınlı. Şişeyi alıp başıma diktim.
"Ne içiyon yine götelek." Aras gülerek bana bakıyordu.
"Zemzem içiyorum yeaaa " dedim. Aras ciddi bir ifadeye bürünüp bana baktı. " Biraya ne zamandan beri zemzem deniyor ?" Aha sıçtım bez getir Cafeer . "Paylaşmak dindendir cimrileşmede banada ver." Gizem gözlerini pörtletmiş " Kim kime veriyor lan ? " demesiyle bende "Vermiyeceeem vermiyeceem , benim değil mi vermeyecem ." Aras kafama yapıştırınca ona kötü bakışlarımı atıp şişeyi kafasına attım göt lalesi.
Azra "Forever Alone " diye böğürünce yine herzaman ki gibi bütün sınıf olarak "Forever Alone " diye böğürdük. Sonrasında gülüşüp iğrenç espriler yaptık sıra bana gelince herkes "Hadi bir espri söyle deyince . " ben de gülüp "Espri ! " dedim
az daha bütün sınıftan dayak yiyordum zor kurtuldum. Hoca gelmeden kulaklığımı takıp ellerimi birleştirip uyumya çalıştım. Yaklaşık iki dakkika sonra masanın teprenmesi ile homurdanmaya başladım uyumaya çalışıyoruz burda !
Başımı kaldırıp tam küfredecektim ki yanımda ki ultra taşı görünce sustum. Bu sabah kantinde gördüğüm meymenetsiz değil miydi lan ? Tipe bak sevimsiz."Kültür mantarı gibi her yerden çıkmak zorunda mısın be ? " bu sınıfta hatta şuan sıramda ne aradığını deli gibi merak ediyordum. Hoca bana bakıp " Az önce demedim mi yeni sınıf arkadaşınız diye ? Ve boş sıra yok konu kapanmıştır " ben kapanmaz deyinceye kadar kapanmaz sana ne oluyor hoca ? Loned yine çok havalıyım yeaaa.
"Yer değiştirelim mi yeni ? " Aras yanımda ki hödüğe bakıyordu dik dik bu çocuğa boşuna erkek versiyonum demiyorum abi baksanıza tıpkı ben arkadaşını kurtarmaya çalışıyor. Ne kadarda benimsi bir çocuk ehehe.
"Benim bir adım var. Mete Seren , ayrıca seninle oturamam piç kurularına alerjim var. " Seren zönk ! Ünlü iş adamı Çağtay Seren 'in oğlu olan Mete Seren mi ? Ve o az önce Aras'a mı piç kurusu dedi ? Hee yeni aklıma geldi napiyim olom ?
"Aaa işe bak ki benimde piç kurlarına alerjim var ne tesadüf ama , Şimdi yanımdan siktir olup gider misin ? Alerji yapıyorsunda . "
Okuyan var mı canlar ? Umarım msnnsnxsnnndsnx okuyan voteleyebilir mi ? Thenks thenks dkkemmsmcsmsnjcud
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopmaya mı Geldik ?
Humor"Hocam bu sorular bozuk ? " dedim hocaya gözlerimi kocaman açıp sevimli olduğumu düşünüp aslında hamam böceğine benzeyerek. Hoca bana bakıp yüzünü buruşturdu. Ben bile aynaya bakınca yüzümü buruşturuyorum . "Senin tipin bozuk kızım sen önce tipine...