HEP ŞARKI DİNLESEK ONLA !

60 4 0
                                    

Ada hepimize "Günaydın Naber" diyip hemen yerine yerleşti. Ben ve Yade aynı anda "İyi sen" dedik. Yade "Eylül'ün başına ne gelmiş biliyormusun" dedi. Ada' da " Hayır ne oldu Eylül hemen anlat" dedi. Bende anlattım. Ada nasıl yani falan yapti . Ama bi yandan da çok sevindi. Çünkü ben Ardayla yakın olursam. Oda Berkay la yakın olacaklardi.
Biz bişeyler almak için kantine gittik. Orda Arda , Çağatay ve Berkay vardı. Tip tip hepsi bize baktı. Ada " Çok tatlılar " diyerek çikolatasindan bitene ısırık aldı. Bizim Yade yeni ayrıldığı Semihin deprosyanindaydi. Onu nasıl eski haline sokcaz diye düşünmeye dalmisken. Bi anda Ardalar yanımızda belirdi. Sandelye çekip yanımıza oturdular. Çağatay bizim biriciğimiz Yademizi seviyordu. Ama yakisiyorlardi. Yade çok güzeldi Çağatay ise yakışıklı harika bi ikili . Neyse bi anda Ardanin elini omzumda hissettim. Bizi bu akşamki partiye çağırmayı gelmişlerdi. Yade ilk başta istemedi. Ama sonra biz ısrar edince gelmek zorunda kaldı. Belki oda kendisine gelirdi. Neyse zil çaldi hepimiz derse girdik yeni bi kız gelmişti adı Sena. İlk başta hiç sevmedim. Ama şimdi arkadasiz. Oda 8. Sınıf tan ömer diye biriyle çıkıyordu. İşte oley işkence bitmişti. Eve gidiyordum.
Yadeler erkenden çıkmıştı. Onlar gitmişti bende hemen servise yetiştim. Yer kalmamıştı. Taki gözüme Ardanin yanındaki boş yeri görene kadar. " Otura bilirmiyim " dedim. Oda "Gel otur, şarkı diliceksen bi kullaklığınida bana ver" dedi. Bende " Tabi " dedim. Eve gelene kadar şarkı dinledik ölece. Evimin önüne gelince "Görüşürüz " dedim oda " Görüşürüz Eylül " dedi. Olamaz adımı biliyor !

UYUMSUZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin