Sabah yine o gıcık sesle uyanmıştim. Üstümü giyip saçımi tatlı bi topuz yapıp aşa yemek yemeğe indim. " Annem nerde Teyzem? " diye sordum. Teyzem "Annen akşam eve gelmedi. İşi uzun sürmüş şirkette sabahlamis " dedi. Ah keşke ara sıra benle vakit geçirse. Servis gelmeden hemen Dışarı çıktım. Servis geldi . Hemen içine bindim. Kolundan biri tutup yanına oturtu. Baktım eski sevgilim Bora dediki " Seni seviyorum beni affet" dedi. Bende " Hayır senin kadar alcak biri görmedim biz bida olmayız seni sevmiyorum" dedim. Bu sırada Arda servise bindi ve oturdu. Yanımdan geçerken " Yanıma gel konuşalım canım sıkın" dedi. Bende hemen Ardanin yanına gittim. " Ne oldu "dedim. Oda " Sevgilimden ayrıldım Eylül " dedi. Bende " Adımı Nerden biliyorsun" dedim. Oda " Ben çok şey biliyorum. Mesela beni sevdiğini" dedi. Ben bi anda şok geçirdim.
Tam o sırada okula geldik. Oda "Bu kadar şok olma belki karışıklı bile olabilir Eylül bunu bil neyse kantinde görüşürüz." Ben hala soktaydim ne yapcami ne etcemi bilmiyordum nerden duydu , kim soledi. Off. Ama oda beni seviyor olabilir. Hemen olanları Yade ye ve Adaya anlattım. Onlar ayrı bi şok geçirdi. Ders zili çaldi. Ders matematikti. Hocamız bi garip bi anormal. Hiç sevmediğim tek ders.Kantine gittik kantin bomboştu. Tek Ardalar ve biz vardık. Çok garipti. Ardalar bize yaklaştı. " Bişey dicekler "dedik aynı anda. Dedilerki "Partiye son 1 gün. Gelceksiniz " dediler. Bizde aynı anda " Tabi" dedik.
Arkadaşlar nasıl ? Hepinize çok teşekkürler