ARKADAŞLAR ASLINDA DÜN YAZCAKTİM AMA FIRSATIM OLMADI. ŞİMDİ HEPİNİZE İYİ OKUMALAR
Nedense Ardalar bizi tanıyor ve bize yakındı Oysaki ole havalı çocuklar bizim admimizi bile bilmezdi. Bunu düşünürken Arda "Parti benim evimde. Eylül biliyor beraber gelirsiniz" dedi. Ben sadece gülümsedim ama utandigima emindim. Zil çaldi son derse girdik. Ders biyolojiydi. Bu derse bayiliyordum. Ardaylayda aynı dersteydik. Hoca bizi eş yapmıştı. Yine o güzel sesi duydum. Zili okul bitmişti şimdi tek eve gidip partiye hazırlamak kalmıştı.
Koşarak çıktım hemen servise bindim. Ben eve gidince mesaj atcaktim Yade ve Adaya onlarda gelcekti bize. Yanıma bi anda biri oturdu. Korkmustum. Ama bu baktım arda. Bana dediki "Korkma şebek benim sadece" dedi. Bende " Şebek " diyip gülumsedim. Oda " Herneyse kulaklık nerde " dedi. Bende " Şimdi çıkarıyorum Arda" dedim. Oda "Çabuk ol şarkı dinlemek istiyorum" dedi. Ve yine şarkı dinledik. Ben Evimin önüne gelince " Partide görüşürüz Arda " dedim . Oda " Görüşürüz Eylül" dedi.
Hemen eve girip Adayla Yade ye mesaj attım. 15 dk sonra geldiler. Giysileri çok güzeldi. Onlarda benimkileri beğenmişti. Ada kısa kot şort üstüne. Kısa bi tişört giydi. Yade kısa pembe şort. Üstünede tatlı bi tişört giymisti. Ben ise kısa buz mavisi şort. Üstüne tatlı bi bluz giymistim. Hepimiz hazırdik. Converse ayakkabılarımizi giyip çıktık.
Biraz yürüdük ve Ardalar in evinin önüne geldik. Kapıyı çaldık. 2 dk sonra kapı açıldı. Arda çok şeker olmuştu hepsi şeker olmuştu. Parti başlamıştı. Müzik içecekler ve dans derken saat 00:00 oldu. Bi anda Çağatay ve Berkay sahneye çıkıp. Çağatay yade ye. Berkay Adaya çıkma teklifi etti. Ada "EVET" diye bağırdı. Yade çok mutlu olmuştu. Çünkü semihten başka ilk kez birini bole sevmişti. Bizim Yade de "EVET" dedi. Parti bitmişti. Biz eve gittik Yade ve Ada o gün bizde kalmıştı. Bütün gün YENİ SEVGİLİLERI ile konuştular. Ben ise sap gibi tek kalmıştım :D.
DEVAMINI BELKİ YARIN GETİRİRIM HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU KUSURA BAKMAYIN :**