PLAN !!!

36 2 0
                                    

Arkadaslar beğeni ve gören kişiler az olduğu için ara ara yeni bölümler yazcam .

Planı uygulucaktik. Biz yade yi zorla karoke ye götürdukten sonra 2 veya 5 dk sonra semih sahneye çıktı . Ve dediki "Yade seni seviyorum beni affet " demişti. Yadenin gözleri dolmuştu. Ve semihi affetmisti. Herkes işi bittikten sonra gözünü Ardayla bize çevirmislerdi. Sanki bişey bekliyorlardi.
Tam o sırada Baykal bana çıkma teklifi etti. Arda şok olmuştu. Bende salak gibi kabul ettim. Ardada bana inat gidip eski sevgilisi Ceren le barısmisti.

Okula giderken serviste 2 tane boş yer vardı . Ama arda yanına oturmama izin vermedi bende salak bi kızın yanına oturmak zorunda kalmıştım. Kız salak salak konuşmaya başlayınca kalkıp Ardanin yanına gittim. Çantasını alıp kucağına koyduktan sonra " ne yapıyorsun sen " dedi . Bende " kusura bakma ama o gıcık kızı çekceme seni çekerim daha iyi " dediğimde bana tip tip baktı . " Ne halin varsa gör umrumda değil" dedi . Cümlesi canımı acıtmıştı. Bende " Zaten ole yapcam neyse ya " diyip yanına oturdum. 10 dk sonra gelmistik ve tek gram bile konuşmamistik. Baykal beni kapıda bekliyordu. Ardayla aynı serviste olduğumu duyduğunda çok sinirlendi.
DEVAMI SONRA ARKADAŞLAR

UYUMSUZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin