Ce este un creepypasta?

102 2 0
                                    

Ce înseamnă un creepypasta?Nu cred că sunt singura care s-a întrebat măcar odată acest lucru.
Majoritatea ar spune că ,,creepypasta" înseamna povești de groază ,dar defapt termenul acesta aparține unui jargon care înseamnă povești paranormale. Aceste povești circulă pe diferite forumuri ,prin comanda ,,copy-paste"'.Astfel în jurul anului 2009 a început o adevărată comunitate.Modul în care s-a născut comunitatea este la fel de bizar ca poveștile în sine .Totul a început de la o emisiune americană pentru copii,Candle Cove ,realizată în anii '70.În această poveste este vorba de aventurile unei fetițe și ale unor păpuși ,pirați pe insula cu același nume ca al serialului.Controversa a pornit de la cum era transmisă la televizor .Au apărut zvonuri ca și cum imaginea era statică și nu puteai să vezi nimic ,dar singurii care puteau vedea cât de cât din episoade erau copiii.Astfel au apărut banuieli ca și cum era vorba de un experiment realizat de Administrația Spațială Americană pentru a testa un nou tip de semnal.Unul pe care doar creierele în dezvoltare puteau să-l prindă,dar guvernul să-l folosească pentru a influența populație începând de la cele mai fragede vârste..Aceste teorii s-au extins în spațiul virtual și astfel a dat naștere poveștilor creepypasta.Primul om care a scris o creepypasta a fost Kris Straub,un creator de benzi desenate.Prima creepypasta avea tema Candle Cove .El a conceput-o drept o gluma ,mai exact un forum în care mai mulți utilizatori redau o discuție despre acest serial.Cum discuția se adâncea au descoperit că întâmplările se repetau ,iar amintirile începeau să-i lege într-un mod înfricoșător.Povestea a fost luată de mai multe ori și modificată ,iar astfel numele lui Straub a început să dispară .A rămas doar termenul de creepypasta.

Îmi cer scuze pentru eventualele greșeli gramaticale.

Creepy StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum