Bloody Mary

38 1 0
                                    

  Este vorba despre o poveste a unei femei numite Mary Worth. Se spune că avea un băiat și că era o femeie împlinită. Într-o zi a avut un accident grav cu mașina, în care fiul i-a murit, iar ea a rămas cu cicatrice grave pe față și cu arsuri. Ca să fie siguri că nu o să se uite în oglindă și o să sufere și mai tare, părinții ei au luat-o la ei acasă și au ascuns toate oglinzile. Într-o seară însă, Mary s-a ridicat din pat pe ascuns și a găsit o oglindă ascunsă în dulap. După ce și-a dat jos pansamentele și s-a privit a avut un șoc atât de puternic + suferința de la pierderea băiatului ei, încât a hotărât să se sinucidă și să bântuie persoanele în viață, în speranța că își va răzbuna fiul. De atunci i se spune Bloody Mary (Mary cea sângeroasă). Desigur, există mai multe speculații, cum că ea ar fi Fecioara Cea Sângeroasă, mama lui Iisus, care vrea să-și răzbune fiul, sau că ea era vrăjitoare într-un orășel mic, și odată a făcut o vrajă fără să vrea care i-a omorât fiul, iar apoi orășenii au ștrangulat-o pe un copac, după ce i-au tăiat chipul și au pus-o să se uite în oglindă etc. Tot felul de speculații.

Ritualul chemarii:

Ritualul chemării lui Bloody Mary este, în general, cam acelaşi: într-o cameră întunecată (baie, cămară), în faţa unei oglinzi mărginite de lumânări aprinse, „apelantul" trebuie să-i rostească de 13 ori numele. Intonaţia apelurilor este crescândă – de la implorare până la strigăt. La fiecare chemare, oglinda trebuie privită intens. După cum indică unele ritualuri, cel care cheamă spiritul trebuie să se învârtească pe loc sau să-l apeleze cu cuvintele: „Mary, te detest!", „Mary, vino la mine!" sau „Mary, eu ţi-am ucis fiul!" În urma acestei ultime modalităţi de apel, cel care o cheamă trebuie să fie foarte atent, pentru că spiritul l-ar putea ataca violent.

Cine e Bloody Mary?

  Se spune că, acum aproape o sută de ani, o femeie numită Mary a avut un accident teribil. A decedat în urma hemoragiei rănilor care au desfigurat-o, ultima imagine a feţei sale obligând-o la chinuri veşnice. De atunci, spiritul ei diabolic bântuie mai ales în lumea oglinzilor, dorind să-i îngrozească pe toţi cei care sunt în viaţă. Prezenţa fantomatică a lui Bloody Mary a fost atât de luată în serios încât, în 1978, folclorista Janet Langlois a scris un eseu despre acest spirit, bazându-se şi pe datele furnizate de elevii unei şcoli catolice despre fantoma unei femei despre care învăţaseră la cursuri, numită Mary Whales. 

Imi pare rau pentru eventualele greseli gramaticale . 


Creepy StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum