White Kimono

17 1 0
                                    


INSTRUCTIUNI:

1. Intre orele 2:00-3:00, inainte de a merge la culcare, in tinde-te pe pat. Lasa lumina aprinsa. Pornind de la coltul din patea de nord a tavanului, uita-te incet la cele 4 colturi ale plafonului unul cate unul, in sensul opus acelor de ceasornic. Repetati de 3 ori.

2. Cu bratele incrusiate la piept canta de 3 ori: "On be iroki yamashironi sowaka"

3. Imaginati-va o femeie cu parul negru, lung care se taraste usor spre tine. este imbracata intr-un kimono alb patat cu sange.

4. Pastrati imaginea cu femeia, venind din ce in ce mai aproape, pana cand ea pare ca a ajuns chiar in fata ta.

5. Descruciseaza bratele, stinge lumina alstfel incat camera sa fie cat mai intunecata. apoi dute la culcare.

O femeie cu parul negru in kimono alb va aparea in visele tale.
REGULI:

1. In cazul in care se aproprie de tine, NU vorbi cu ea!

2. Femeia iti poate solicita numele, dar trebuie sa NU i se raspunda!
3. In cazul in care femeia incepe sa mormaie ceva la urechea ta dreapta, agitati bratul drept. Acest lucru ar trebui sa te trezeasca

4. Cand te vei trezi, daca nu veti vedea umbra neagra a unei femei in oricare colt al camerei, inseamna ca sunteti in siguranta.

Imi pare rau de eventualele greseli gramaticale si de scriere.


Creepy StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum