Lv 4 -B

729 10 3
                                    

2. Özel Erişim Seviyesi : Kesinlikle kontrol edilemeyen seviyedir. Şu ana kadar ulaşılabilmiş en tehlikeli seviyedir. Ulaşmanız için tor browserlar yetersiz kalır. "Closed Shell System" adı verilen özel bir ulaşma yöntemi vardır. Bu seviyede bulunan şeylere örnek vermek istersek: Yapay zekalı ölüm makineleri, yapay zeka işlemcileri, GGGEQP işlemcileri, Tesla'nın planları, kristalize güç kontrolörleri, hava durumunu değiştirebilen cihazlar, gizli HAARP projeleri, Atlantis'in yeri ve hakkındaki gizli araştırmalar hatta Atlantis'in bulunduğu yerin detaylı konumları, özel üretim motorların planları, Tanrı'nın olduğunu kabul etmeyenler ve ispatları, masonlar, illuminati, gizli algoritmalar ve hesaplamalar, global terör ağı, global cinayet ağı, global uyuşturucu ağı, global insan ticareti ağı, süper bilgisayarlar ve yapay zekalar vb vb. Bu kategorinin genelini bilimadamları oluşturur. Sitelerin tamamı kişisel sunucular yada özel üretim gizli sunucular üzerindedir. Bu seviyede uygulanıldığında dünyayı değiştirecek ispatlanmış deneyler bulunur. Ulaşmak için normal bilgisayarlar ve internet ağları yetersiz kalabilir.
Şu ana kadar anlatılan seviyeler Deep Web'in %80'lik kısmını

oluşturmaktadır. Geriye kalan %20 nedir peki?

Korku Hikayeleri +18              #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin