Tumuçin İçin Herşey Farklıydı Onun İçin Günaydın Sabahıydı Annesi Okul için tumuçini kaldırmıştı. Kalhaltı yapıp okul üstlerini giyip. Dogru okul yolunu buldu Yoldan giderken adlini gördü birazcık konuşup okul yoluna gitmişlerdi. İkisi de heycanlılardı okula girdiler ikiside aynı sırada oturuyorlardı sınıf hocası gelmişti. Günaydın Çocuklar Diyip Oturmuşlardı 2 derste Adlinin arkadaşının silgisi kaybolmuştu. Adlin Aldı diye yalan söyledi arkadaşı ama tumuçin adlini çok sevdigi için onu korudu ve herşeyi sınıf hocasına anlattı. Adlin Tumuçine teşekür etti beni korudugun için çok saol dedi. Tumuçin Yanakları kızardı ama oda çok mutlu oldu. Sınav Vaktiydi Adlin Kopya Hazılramıştı sınav için yazıları yazıp oturdugu sıranın yanına koymuştu adlin yakalanacaktı. Ama Tumuçin Büyük engelli aşmıştı hoca sordu tumuçin ne yuttun diye sakız hocam dedi. Hoca Tamam diyerek sınıfı dolaşmaya başladı sınavlar bitti tenefüs çalmıştı. Adlin Tumuçine dediki kantine gidelim bişeyler yiyelim dedi Tumuçin Hiç Hayır demeden adlinle gittiler. İçecek alıp bi banga oturdular muhabbet ettiler. Aslında aşk onlar için geç ama Tumuçin Adline En güzel Söz söylemişti. Seni Seviyorum dedi ama adlin şaşırdı ellindeki kola ve tost yere düştü. Tumuçinde ne diycek şaşırdı özür dilerim dedi adline agzımdan çıktı dedi ama gerçek söyledim dedi . Adlin Hiç umursamadan bende seni seviyorum dedi. Okul zili çaldı son dersti ikiside sevdiklerini biliyordu. Çok Mutlulardı okuldan eve daglırken adlinle tumuçin önlerine balon satan abi çıktı. Tumuçin abiye şöyle söyledi abicim kalbli balon verirmisinz dedi Buyur kardeşim tumuçin balonu alarak uzaklaştı adlinle birlikte. Adlin Sordu nere götürüyorsun diye Tumuçin Süpriz dedi adlinde süprizlere bayılırdı. Deniz Sahile gittiler adlin dediki ne işimiz var burda dedi adline bekle dedi tumuçin ve o an adlini çok şaşırtacak ve çok mutlu edecek bi konu oldu. Tumuçin bagırdı herkez buraya bakabilirmi diye adlin niye bagıryorsun dedi tumuçin dediki bekle de görürsün dedi. Adlinin Önüne egilip söyle ifade etti ve bunu herkez yavaş yavaş duyuyordu. Benim herşeyim olup tüm engelleri aşarak birbirimizi üzmeyerek hep mutlu kalarak Benimle Çıkarmısın dedi. Adlin çok şaşırdı mutluktan gözü dolmuştu. Tumuçin Kararına Evet Dedi Ve tüm Ordaki Kişiler alkışlayıp Tumuçin ile Adlin Dans ettiler. Ve Bunları En mutlu anları oldu.
Tumuçin adlini eve bırakıyordu el elle göz göze adlin dediki seni çok seviyorum dedi. Tumuçin bende seni seviyorum dedi. Adlini evine yaklaşmıştı Adline sarılarak onu Kokusunu üzererine çekti. Tumuçin Adline bugunkü anımızı sakın unutma dedi adlin tamam diyere eve gitti. Tumuçin çok sevinçliydi onunla birlkte oldugu için. Adlinle mesajlaşmaya başladı Tumuçin Yarın İçin Onların ilk Günüydü Tumuçinle Adlinin İkiside heycanlıydı. Tumuçin Adlini evinin orda bekliyordu. Adlini evden alarak dolaşmaya çıktılar. Sonra Bi Okul vardı orda oturup konuştular. Adlin tumuçin omzuna başını koymuştu tumuçinde başını egilip adlinin başının üstüne koydu. 10 15 dk beklediler öle Herşey sessiz di onlar için Mutluluklar gözlerinden anlaşıyordu.
Yine Bi sabah olmuştu Adlin Biraz uzak yere gitmesi gerekiyordu. Tumuçin Nezamn gelirsin dedi adline 2,3 sonra gelirim dedi. Tumuçin tamam canım dedi beni merakta bırakma dedi Adlin tamam aşkım dedi. Adlin kuzenlerine gitmişti orda bol bol eglenerek mutluydu aklına tumuçine Bileklik almak ve onu mutlu etmek istiyordu. Adlin tumuçine bileklip alıp ve ayriyeten Tumuçin T si ile küpe almıştı. Çok Hoş Ve Çok güzel duruyordu Ama adlin çok mutsuzdu uyamıyordu hep tumuçine merak ediyordu. Adlin Kuzenin telefonun alıp tumuçinle konuştu ona sana hediye aldım diye bişey söyledi Tumuçinde ne aldın aşkım dedi Adlin süpriz dedi Ama adlin süprizi bozdu Tumuçine aldıgı hediyeleri fotoraf olarak çekip attı. Tumuçin Hediyeyi görüp çok şaşırdı ve çok begendi. Ve Adlinde Çok Mutlu oldu. Tumuçin nezamn gelcen eve dedi adline yarın akşam dedi tumuçin tamam aşkım dedi Konu bitti. Akşam oldu Adlini annesi babası gelip adlini eve götürüyordu. Adlin çok heycanlıydı Çünkü yarın olmasını bekliyordu onun için en mutlu gün olcaktı tumuçinle buluşup hediyeyi verip ona sarılcaktı.
Adlin Yarın Olması İçin hayel edip uykuya dalmıştı. Ve Bi Bakmış sabah olmuş adlin çok heycanlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN KURTULUŞ
RomanceADLİNİN HAYATA KÜSMESİYLE, TUMUÇİN'İN ONU KARANLIKTAN KURTARMASI ONU HAYATA GERİ GETİRMESİ ÜZERİNE OLAN BİR KİTAP. HİÇ BİR ODUN YÜZÜNDEN HAYATA KÜSMEYİN. AKSİNE MUTLU OLUN HAYATINIZI DOYA DOYA YAŞAYIN. HİÇ BİR ŞEYİN AŞKINIZI BOZMAYA İZİN...